Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

V ČT skončil Adam Komers, jedna z tváří stávky proti Bobošíkové

  12:46aktualizováno  12:46
Po téměř pětadvaceti letech opustil Českou televizi Adam Komers. Na Kavčích horách pracoval jako redaktor, zástupce vedoucího zpráv, šéf regionů a byl také odborářem. Svůj odchod redakci iDNES.cz potvrdil, nechtěl ho však více komentovat. Na Facebooku dříve napsal, že mu došly síly na „boj s větrnými mlýny“.

Adam Komers na snímku ze září 2011 | foto: Kateřina Šulová, ČTK

„Rozloučení s Kavčími horami, kde jsem prožil téměř čtvrt století. Upřímně přeju České televizi, všem jejím poctivým zaměstnancům i věrným divákům, aby současné pseudomanažerské období přežili. Lehké to nebude, ale mně už pro boj s větrnými mlýny nějak došly síly,“ uvedl Komers na Facebooku.

Na dotaz iDNES.cz dodal, že ho „zkrátka práce nenaplňovala“. „Tak jsme se dohodli na odchodu,“ doplnil. Dohodu potvrdila i Česká televize.„ Adam Komers, vedoucí redaktor pro Prahu a střední Čechy, ukončil na vlastní žádost a po dohodě se zaměstnavatelem svůj pracovní poměr v České televizi k 30. 4. 2016,“ uvedl Michal Prokeš z tiskového oddělení.

Komers nepřechází do jiné televize. Na Facebooku zveřejnil, že otvírá v centru Prahy bistro a vinotéku Naturel.

Adam Komers na snímku z 2. ledna 2001.

Adam Komers na snímku z 2. ledna 2001.

Komers už se stáhl z čela zpravodajství televize v roce 2013. Tehdy byl jedním z nespokojených redaktorů, kteří tvrdili, že ČT cenzuruje část obsahu (více o jeho kroku zde).

Lidé si ho pamatují zejména jako jednu z tváří televizní krize na přelomu roku 2000 a 2001. Tehdy část redaktorů odmítla nově zvoleného šéfa televize Jiřího Hodače i jím jmenovanou šéfku zpravodajství Janu Bobošíkovou. Komers byl tehdy jedním z mluvčích stávkujících redaktorů a jeho tvář se často objevovala na obrazovkách (o krizi včetně videí s Komersem zde).

Připomeňte si krizi v ČT z přelomu let 2000 a 2001:

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.