Diskuze

Znečištěný vzduch bere lidem téměř rok života. Škodí hlavně diesely

Za víc než pět set předčasných úmrtí v Praze a deset až dvanáct tisíc v celém Česku ročně může nadměrné znečištění ovzduší. Ukázala to studie, jejíž výsledky ve čtvrtek představilo Centrum pro životní prostředí a zdraví. Nejčastějším důvodem znečištění je doprava, zvlášť nebezpečný je ultrajemný prach pocházející z dieselových motorů. Ten na některých místech Prahy několikanásobně překročil povolené limity.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Celý ekofašismus nás vede akorát to zadele, a :-)teď ještě soudruzi z OSN by chtěli regulovat porodnost, jen nevím jak to té jedné nejmenovaní sektě vysvětlí, aby neměli 15 parchantů.:-)

0 0
možnosti

Musím se smát. Ne jednu stranu česká legislativa hlídá filtry pevných částic, jakože ekologie a ochrana ŽP, na druhou posvětí ( nedávno např. DVB-T2) - což pro občany znamená buď výměnu nového TV za starý, nebo výměnu či dokup SET-Top Boxu... takže nárůst odpadů, spotřeby energie pro výrobu a likvidaci, a další drancování surovin...

0 0
možnosti

M39a34r14t43i88n 65V56o70l16f

20. 7. 2017 22:03

Kdo má diesel je proti článku, kdo ho nemá, tomu to jedno.

0 0
možnosti

O17t30a 13S24a71l84y16k

20. 7. 2017 22:00

Elektromobily na liionky baterky nabíjené fotovoltaikou. V Norsku už představují 40 % nově prodávaných aut, jsou dotovány na cenu srovnatelnou s diesely. :-(

0 1
možnosti

Dlouho nebudou dotovány. Třeba Dánsko už přestalo.

0 0
možnosti

J15a26n 56V13o70s79t64ř65e57l

20. 7. 2017 21:54

A "pan" Ťok to podporuje. Přeci nebude vyžadovat splňování emisních limitů. To by mu mohla VW zatnout tipec. ŘSD a státní policie se v tomu připojují, přeci nebudou omezovat průjezd kamiónů městy a obcemi, když tudy mohou objíždět dálnici. Debilové.

1 1
možnosti

Napřed to nepatřilo do slušné diskuze, potom mimo téma... nechápu. Tak ještě jednou i s citací z článku, aby moderátor pochopil, že se vyjadřuji k tématu článku.

"I proto jsou do dieselových motorů při výrobě montovány filtry pevných částic, které si ale část lidí nechává vyjmout."

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/znecistene-ovzdusi-prach-praha-predcasne-umrti-f54-/domaci.aspx?c=A170720_140731_domaci_amu

Ano, toto je hlavní problém dieslů u nás. Není problém diesel jako takový, problém je člověk, který koupí ojetou Oktávu v TDI, protože to jede za 5 na 100, táhne to od spoda a má to krouťák. První návštěva u kámoše v dílně rovná se EGR OFF, DPF OFF a nahrání software do jednotky z netu, protože tím zvedne výkon a navíc sníží spotřebu, takže to bude oheň a jezdit bude jen za 4. Jo a samozřejmě na zadní sklo samolepka No smoke, no fun!

0 0
možnosti

Oktávka v TDI filtr pevných částic neměla, ty mají až common raily,

0 0
možnosti

Driv, nez nas zabije znecisteny vzduch, nas zabije pozdni odchod do duchodu.

2 3
možnosti

Kdyby radši zlevnili MHD. Pokud je levnější jezdit po Praze i s autem se studeným motorem, tak se tomu nedivím. Stejně jako je lepší malovat modré zóny, než budovat záchytná parkoviště. V táhle republice o ekologii bohužel nikomu nejde. Jedině, když se to hodí před volbami, tak naslibují a po volbách zapomenou.

8 1
možnosti

Omlouvám se, mínus omylem :-(

0 0
možnosti

Když smradí soused z nízkého komína sousedům a úředník uvěří pomluvám smraďochovým pomluvám a začnou tažení proti slušným lidem. kteří od rána do večera pracují, tak ubyde víc než nějaký ten rok života. Poslouchat vulgární nadávky, rušení nočního klidu a pak platit poplatky magistrátu za údajné neprokázané urážky, za kohosi kdo má "konexe"? To jsou auta na naftu navonění frajeři!!!!!!

2 1
možnosti

J60o38s51e16f 87Š49v15e66c

20. 7. 2017 18:20

Tech deset az dvanact tisic lidi zrejme fetovalo u dieselovych vyfuku... kolik z nich bylo opravaru naftovych motoru?

0 0
možnosti