- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celý ekofašismus nás vede akorát to zadele, a teď ještě soudruzi z OSN by chtěli regulovat porodnost, jen nevím jak to té jedné nejmenovaní sektě vysvětlí, aby neměli 15 parchantů.
Musím se smát. Ne jednu stranu česká legislativa hlídá filtry pevných částic, jakože ekologie a ochrana ŽP, na druhou posvětí ( nedávno např. DVB-T2) - což pro občany znamená buď výměnu nového TV za starý, nebo výměnu či dokup SET-Top Boxu... takže nárůst odpadů, spotřeby energie pro výrobu a likvidaci, a další drancování surovin...
Kdo má diesel je proti článku, kdo ho nemá, tomu to jedno.
Elektromobily na liionky baterky nabíjené fotovoltaikou. V Norsku už představují 40 % nově prodávaných aut, jsou dotovány na cenu srovnatelnou s diesely.
Dlouho nebudou dotovány. Třeba Dánsko už přestalo.
A "pan" Ťok to podporuje. Přeci nebude vyžadovat splňování emisních limitů. To by mu mohla VW zatnout tipec. ŘSD a státní policie se v tomu připojují, přeci nebudou omezovat průjezd kamiónů městy a obcemi, když tudy mohou objíždět dálnici. Debilové.
Napřed to nepatřilo do slušné diskuze, potom mimo téma... nechápu. Tak ještě jednou i s citací z článku, aby moderátor pochopil, že se vyjadřuji k tématu článku.
"I proto jsou do dieselových motorů při výrobě montovány filtry pevných částic, které si ale část lidí nechává vyjmout."
Ano, toto je hlavní problém dieslů u nás. Není problém diesel jako takový, problém je člověk, který koupí ojetou Oktávu v TDI, protože to jede za 5 na 100, táhne to od spoda a má to krouťák. První návštěva u kámoše v dílně rovná se EGR OFF, DPF OFF a nahrání software do jednotky z netu, protože tím zvedne výkon a navíc sníží spotřebu, takže to bude oheň a jezdit bude jen za 4. Jo a samozřejmě na zadní sklo samolepka No smoke, no fun!
Oktávka v TDI filtr pevných částic neměla, ty mají až common raily,
Driv, nez nas zabije znecisteny vzduch, nas zabije pozdni odchod do duchodu.
Kdyby radši zlevnili MHD. Pokud je levnější jezdit po Praze i s autem se studeným motorem, tak se tomu nedivím. Stejně jako je lepší malovat modré zóny, než budovat záchytná parkoviště. V táhle republice o ekologii bohužel nikomu nejde. Jedině, když se to hodí před volbami, tak naslibují a po volbách zapomenou.
Když smradí soused z nízkého komína sousedům a úředník uvěří pomluvám smraďochovým pomluvám a začnou tažení proti slušným lidem. kteří od rána do večera pracují, tak ubyde víc než nějaký ten rok života. Poslouchat vulgární nadávky, rušení nočního klidu a pak platit poplatky magistrátu za údajné neprokázané urážky, za kohosi kdo má "konexe"? To jsou auta na naftu navonění frajeři!!!!!!
Tech deset az dvanact tisic lidi zrejme fetovalo u dieselovych vyfuku... kolik z nich bylo opravaru naftovych motoru?