- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proto volte presidentem zástupce budovatelů RaJského Kočko Kolotočářského Komunismu Majkla Díí !!!!
Podle webu MD ČR je u nás 206 pracovišť pro registraci vozidel. Jestliže na každém pracovišti bude 10 počítačů připojených aktivně k systému (a to přeháním), pak se jedná o cca 2000 klientských přístupů v průměru jednou za 5 minut? No ať se na mě nikdo nezlobí, ale to je low-cost systém se dvěmi servery (pro fail-over a load balancing) a databázovým clusterem
Ale pokud jim to dělali stejní šmoulové jako jejich web, tak se ani nedivím. Pro zajímavost si na stránce:
zkuste kliknout na odkaz "Přehled STK podle krajů"
finanční sankce pro dodavatelskou firmu za nekvalitní šmejd?
A jaký asi bude finanční tok od dodavatelské firmy k zadavatelům projektu? Tuším, že velký a bez jediného výpadku...
Těžko si představit, že by v komerčním sektoru velký internetový obchod nebo internetová služba spouštěly novou verzi systému s tím, že na čtyři dny řeknou uživatelům: "Běžte domů, odjeďte si na dovolenou, a až se vrátíte, tak to možná bude fungovat." Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/centralni-registr-vozidel-nefunguje-dsp-/domaci.aspx?c=A120709_171926_domaci_abr
naposledy to byl T-mobile, kde jim 1. den na webu neslo nic a zaplatiti ucet kartou slo az po 3 dnech?
...ovšem T-Mobile nešel web. To není provoz. Kdyby nešel provoz, tak telefony mlčí ...
... registru vozidel nejde provoz ...
V žádném případě se nechci zastávat bordelu s novým registrem, ani komentovat smutnou skutečnost, že v této oblasti je stále propastný rozdíl mezi státním a komerčním, nicméně mně naopak přijdou úsměvná vyjádření expertů jako jen pan Ondřej Kratěna. Není bez pochybu, že jeho vyjádření jsou účelová, navíc bych chtěl bych vidět jak to v jeho firmě a ve výsledcích její práce všechno šlape na 100%. Zkušenosti naší společnosti se VŠEMI internetovými a vývojářskými firmami jsou také katastrofální. Pomlouvají jedna druhou, jenom jejich (předražené) softwary jsou nejspolehlivější a nejlepší, skutečnost je však žalostná. U VŠECH. Nakonec je to vždy podobné jako s novým registrem vozidel. Vyjádření pana Kratěny, že v současné době je rozhodně možné vytvořit systémy tak, aby byly stoprocentně technologicky odolné, je stejně úsměvné jako to k čemu se vyjadřuje.
Je videt, ze mate nejen zkusenosti, ale ze tomu i rozumite!
kde by nejaky odbornik z ATS presne popsal, co se stalo. Mit deset dni k nasazeni systemu, ktery pak takhle padne na hubu, to neni nejlepsi vizitka. Tak at se vsichni poucime...
jestli to dělají stejně jako ve většině firem, že na každou část je jiný dodavatel, kde každá firma si udělá to svoje, ale jako celek to nefunguje Vybírají se sice ti nejlevnější, ale že jako zaměstnance mají nekvalifikované lidi bez vybavení, tak se ani těm výpadkům nedivím.
ve vyberovem rizeni vyhrala nejlevnejsi nabidka? pak je to jednoznacne chyba tech co ji vypisoval a podepsali kdyz nejsou schopni definovat co vse a jak to ma umet. Ale mozna jim krivdim a ve smlouve maji samozrejme vyjednanou 50% slevu v pripade problemu a penale za kazdy den neprovozu...
no ono se ani to výběrové řízení nestihlo vypsat, vždyť se to vědělo jen pět let a to je takový kalup, že to nejde stihnout, to musí každý uznat