V úseku mezi Dejvickým nádražím a Letnou by musela být trať zahloubena, dodal mluvčí.
Místostarosta Jan Winkler již dříve řekl, že se objevila možnost vést rychlodráhu nikoli přes Prahu 6 na Masarykovo nádraží, ale tratí zvanou Pražský Semmering na Smíchov v Praze 5 a na Hlavní nádraží.
Radní nyní souhlasili s tím, aby odborníci vypracovali srovnávací studii obou tras, uvedl Šalek. Již nyní se zpracovává studie pro porovnání spojení na letiště rychlodráhou a metrem.
V případě tramvajových tratí chtějí radní prodloužit linky mimo jiné o úseky Divoká Šárka, Dědina, Ruzyně a Bílá Hora, Řepy. Po prodloužení tras metra a tramvají bude možné přemístit zastávky autobusů městské i příměstské dopravy z centrální části Prahy 6, dodal Šalek.