Pavel Procházka, ředitel Ropidu, organizátora pražské hromadné dopravy

vydáno 9.12.2009 11:00
Hostem iDNES.cz bude Pavel Procházka pověřený vedením Ropidu, organizátora pražské dopravy. Ptejte se ho na změny v hromadné dopravě, které čekají metropoli i okolí během příštího roku, na roli soukromých dopravců, na složítý systém pásem v Praze či na efektivitu přívozů.
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 9. prosince 2009 do 11:15
OTÁZKA:
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, kdy můžeme omezení očekávat a zda omezování nějak postihne obyvatele Letňan. Už teď se nemůžeme do některých spojů (zejména linky 195) dostat. Díky za odpověď.
Pavel

OTÁZKA:
Dobrý den,
slyšel jsem, že se mají rušit souběhy metra a tramvají. Bude tedy zrušena tramvaj na Radlickou?
jjumbik

OTÁZKA:
Je Praha se svou současnou dopravní situací vhodným adeptem pro zavádění metrolinek? Vždyť třeba tramvaje tu většinou nejezdí po vyhrazených tělesech, jako třeba v Budapešti, a systém metrolinek je mnohem náchylnější na každou mimořádnost, kterých je v úzkých a přeplněných pražských ulicích víc než dost.
Josef

OTÁZKA:
Proboha, proč pořád měníte trasy autobusů! U nás v Miškovicích jezdí za dva roky už čtvrtá linka!!! Nakonec se sem vrací ta, která tu jezdila už kdysi a zdá se mi, že mnoho změn by bylo záhodno zrušit k původnímu stavu. Děkuju za srozumitelné vysvětlení.
Miškovičák

OTÁZKA:
dobry den, chci se vas zeptat, jak probihaji jednani s primatorem pavlem? nepripadate si jako u chocholouska? a jeste jeden dotaz. v noci z patku na sobotu se potrebuji dostat z narodni tridy na zastavku horcickova na jiznim meste. je zajistena dobra dopravni obsluznost? dekuji, Jarda
de_niro

OTÁZKA:
Nechápu současnou politiku slučování linek do jednoho čísla. Opravdu si myslíte, že by lidé neudrželi v hlavě čísla tří linek, na které byli léta zvyklí, a je pro ně lepší autobus který má celkem čtyři konečné (197) nebo dokonce pět konečných (151), takže musí v těch bleškách na jízdním řádu luštit, kam pojede ten příští, zatímco u linek s různým číslem to jasně věděl?!?
Laďa Unger

OTÁZKA:
Neuvažujete o propojení přímou tramvajou linkou I.P.Pavlova a Václavského náměstí?
V.Poustka

OTÁZKA:
V těchto dnech čteme, jak se budou v rámci šetření omezovat souběhy metra a tramvají. Pročpak tedy jde příští rok miliarda na začátek výstavby metra A do Motola, tj. oblasti, kde existují tři tramvajové tratě, které by po rekonstrukci za zlomek peněz nabídly daleko vyšší standard dopravy? Navíc okolí těch nových stanic metra má pak minimální záchytné kapacity pro autobusy i parkování? A ještě navíc, to metro už pravděpodobně nedoputuje na terminál Dlouhá Míle a ve zmrzačeném stavu nám asi zůstane dlouho...? Ony jsou pro Pražany asi nákladnější průšvihy než Opencard, že?
Martin

OTÁZKA:
Zdravim vas, nevadi vam, ze posilene tramvajove linky typu 22 vozi na svych konecnych vzduch (zatimco drive v prokladu s 23 jezdilo v cele trase mene souprav) - je to usporne, ted kdyz DP chybi kazda koruna?
pristi stanice Muzeum

OTÁZKA:
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, kdo z vedení města Vám nařídil, abyste na letošní rok podepsal s Dopravním podnikem smlouvu na přepravní výkony za 9 miliard a přitom jste měl v rozpočtu pouhých sedm? Nebo jste to udělal jako vlastní "akci"? Druhá otázka, proč jste přesunuli příměstské autobusy na Háje? Ve stanici metra nyní ráno není k hnutí a stanice Depo Hostivař je současně de facto nevyužitá. Díky, R.
Raymond

OTÁZKA:
Planujete vydat pro vlakove linky S jizdni rady ve stejnem formatu jako pro ostatni dopravni prostredky MHD?
Anonym

OTÁZKA:
Ve svém nedávném vyjádření uvádíte, že na příští rok neplánujete zásadní změny v tramvajové dopravě. Jak to koresponduje s nutností šetřit v příštím roce ujeté vozokilometry a se snahou zavádět další "metrolinky"? Mohl byste být konkrétní, kterých linek by se to mohlo týkat?
Kamil

OTÁZKA:
Dobry den, pracuju na sprave duchodoveho zabezpeceni na Smichove. Driv jsem jezdila ze Lhotky autobusem 197, od Lihovaru byval obstojne obsazeny. Pak jste ji vymenili za 121, s kterou skoro nikdo nejezdi. Vite proc? Nejenze ma mnohem vetsi interval, ale hlavne uz na Lhotku prijizdi s petiminutovym az ctvrthodinovym zpozdenim. Na Smichov pak az s pulhodinovym. Mnoho mych kolegu se ted radeji belha po lavce pres smichovske nadrazi. Zda se mi, ze zmeny jsou v posledni dobe spise k horsimu. Zaplatpanbu, ze par starych linek jste nam nechali.
E.Mala

OTÁZKA:
Nepřijde Vám, že záhadně, patrně politicky, ovlivněné trasování linky metra C do Letňan způsobilo, že se v oblasti Proseka opět překrývají linky autobusové s metrem za 11 miliard? Takže autobusy vzhledem k poptávce po spojení s metrem B jde omezovat jen složitě? A pokud omezovány jsou, je to na úkor obyvatel např. Letňan a Čakovic?
Martin Šubrt

OTÁZKA:
Pane řediteli, metrolinky v Praze NEFUNGUJÍ, kdy to pochopíte. Dnes a denně vidím konvoje dvou tří i čtyř sjetých dvaadvacítek, totéž u autobusových "superlinek" jako je 136 a 177. Zdržení na jednom konci Prahy pocítí i lidé čekající na zastávce na opačném konci města.
Janda z Chodova

předchozí | 1 2 3 4 | další |