Socioložka MIchaela Pyšňáková

Michaela Pyšňáková
velikost textu:
vydáno 23.6.2010 10:00
Teenageři přesně rozlišují, kdo se svým oblečením řadí k jaké skupině. Dělí tak celou společnost do kast, ukázal výzkum socioložky Michaely Pyšňákové z Masarykovy univerzity v Brně. Co to znamená a kam patříte vy?

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 23. června 2010 do 10:25

OTÁZKA: Jsou rozdíly mezi oblastmi, ze kterých respondenti pochází tj. město, vesnice (příp. Morava, Čechy)? René Nádeníček
Michaela Pyšňáková ODPOVĚĎ: Dobrý den, nejednalo se o kvantitativní výzkum, který by zachycoval statistické rozdíly (myslíte asi ve spotřebě)v různých regionech. Ale tomuto tématu se věnuje již mnou zmiňovaná studie Jiřího Šafra Životní styl a sociální tříd: vytváření kulturní hranice diferenciací vkusu a spotřeby (2008). Jeho výzkum se však netýká jen mladých lidí, ale statisticky zahrnuje respondenty ve věku 21-60 let. Děkuji všem čtenářům za dotazy, omlouvám se těm, kterým jsem neodpověděla. Můžete mne zaslat dotaz na email, je uveden ve studii pod abstraktem. 24.6.2010 22:59

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.