Letecký publicista Martin Velek
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 10. dubna 2010 do 13:45
OTÁZKA:
Podle prvních zpráv se pilot pokoušel přistát čtyřikrát! To je běžné? Děkuji.

OTÁZKA:
Zdravím, čím si vysvětlujete nehodu? Děkuji

OTÁZKA:
Jak je možné, že tam letěla celá polská elita?

OTÁZKA:
Je tupolev tak špatné letadlo?

OTÁZKA:
Jako laik se ptám proč sestupoval o +- 2 km dříve než je poloha letiště? Neměl nějakou poruchu na výškoměru nebo jiném s tím souvisejícím zařízením? Nikdo z personálu letecké věže nekontroloval sestupování a nehlídal tento speciální let s vlivnými lidmi?
Vítězslav Zapletálek

OTÁZKA:
Letiště kde se stala katastrofa měla ILS navadění pro přistávání za špatného počasí?

OTÁZKA:
Mohla být příčinou nehody porucha výškoměru, což zapříčinilo nízký let a následný kontakt se stromy?
Tomáš Kubíček

OTÁZKA:
Existuje u nás nějaký předpis ohledně společného cestování prezidenta, premiéra, předsedy Parlamentu a předsedy Senátu?
Jan Novák

OTÁZKA:
Jak mohlo být naplánováno přistání na letišti, které je svými rozměry pro takový typ letadla údajně nevhodné? Proč povolila letová kontrola přistání v nevhodném počasí?
Renata Glöckner

OTÁZKA:
Je Katyň prokletá?
Na tuto otázku odmítá dotazovaný odpovídat
OTÁZKA:
Dobry den, zajimalo by mne jaka verze TU 154 to byla, eventuelne jake mela upravy oproti standartni verzi. Jedna se mi spise o techniku nez vnitrni vybaveni stroje. Slysel jsem ze letoun byl do vladni letky preveden teprve nedavno. Dekuji.
Amina Amin

OTÁZKA:
Proč myslíte, že pilot nezvolil variantu přistát na jiném letišti?

OTÁZKA:
Pri pristani se nevyuziva autopilot? dekuji

OTÁZKA:
Je možné, že mohlo dojít pod extrémním stresem z opakovaného NDB přiblížení v mlze k záměně výšek v mapě v metrech s feety na výškoměru?
Vojtěch Remeš

OTÁZKA:
Dobrý den, jaký mohl mít pilot důvod čtyřikrát se pokoušet přistát, místo aby zvolil jiné letiště? Děkuji

předchozí | 1 2 | další |