Deníky svůj název kosmeticky upravil z Impuls na Inpuls. Rádio proto hrozilo další žalobou. - více zde
Z trhu tak po deníku Super zmizí další titul, který měl ambice uspět jako "inteligentní bulvár".
Podle spolumajitele distribuční firmy Mediaprint Ivana Kaufmanna měl Impuls, respektive Inpuls, konkurovat v prostředí, jemuž dlouhodobě dominují Blesk (průměrně 430 tisíc prodaných výtisků denně) a Mladá fronta Dnes (310 tisíc výtisků).
Inpuls si stačil zaregistrovat název Bulvár
Deník Inpuls, který se do předminulého týdne jmenoval Impuls, požádal minulý týden o registraci ochranné známky Bulvár.
Chtěl se tak pojistit pro případ nepříznivého vývoje soudních sporů, které s vydavatelstvím vede rádio Impuls, respektive držitel jeho licence, firma Londa.
Kaufmannovi zaniká i televizní časopis
Vydavatelem deníku bylo vydavatelství Impuls ČR, jehož majitelem je Ivan Kaufmann a které vydává ještě tituly TV program, který též přestane vycházet, a týdeník Sport Style.
Impuls, který vychází šest dní v týdnu, měl na trhu konkurovat i cenou, která byla původně tři koruny, tedy polovina ceny Blesku a třetina MfD. Později deník podražil.
První číslo Impulsu vyšlo letos 12. května. Úvodní náklad Impulsu byl 200 tisíc výtisků. Podle Kaufmanna byl v srpnu prodaný náklad asi padesát tisíc výtisků denně.