- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Testy nic neřeší a proto dělají psychotesty řidiči MHD 1x za rok.
A zaměstnavateli se "nesmí" nic vyzradit o zdravotním stavu, přitom při uzavírání životního pojištění vás dotyčná pojišťovna prolustruje až do dětských zarděnek...
Těch diskuzí o zdravotním stavu je už docela dost.Prosím vás,zeptal se již někdo na to,zda ten mladý člověk neměl frustraci z neopětované homosexuální lásky?To by se pak mohlo,za určitých okolností,vyhodnocovat jako bezpečnostní riziko!
na bezpecnostni riziko poukazuji nesmysly, ktere jsi prave vypotil.
Doufam, ze s takovym uvazovanim neplanujes karieru pilota .....ani ridice tramvaje.
...pani doktori hezky mlzej, kazdej psycholog pozna hned, kdo ma problemy, a jestli ale eskalujou do silenosti, to ani ten psychiatr nemuze odhadnout, proto by kazdej. kdo jevi znamky nestability a odhadu , by jasne nemel byt pripusten k rizeni letadla,
ani nakladaku...
Když šel z práce,deprese neměl
takže planá diskuse, vraždící pilot se neléčil s depresivní poruchou...
Samozřejmě, že testy samo o sobě neřeší nic, ale jde o to, jak se výsledky používají. Mimochodem nejde vlastně o testy v pravém slova smyslu, ale o detailní rozbor o způsobilosti při kterém jsou výsledky psychologických testů pouze pomůckou. Má-li člověk náchylnost k depresím a dostává se mu kvůli tomu lékařské pozornosti, pak není pochyb o tom, že je takového člověka zachytit.
Když se zamyslím nad stylem, kterým sebral 149 životů mimo svého, pak tu jde o poruchu osobnosti, asi narcistického typu, a ne jenom depresi.
Řidič autobusu MHD dělá psychotesty jednou ročně. Letí asi 60 km/h.
Proč by to měl proboha absolovovat pilot dopravního letadla?
V tuhle chvíli legislativa nedovoluje létat s depresemi, ale ta zbraň je dvousečná.
A je to tu, máme zde příčinu nehody.
Když vezmu, jak ten pán vypadá na fotce a spojím to s informací, že ve cca 30 letech bydlel s maminkou, tak mne to co udělal, ani moc nepřekvapuje ... Pokud se potvrdí, že Lufthansa věděla, že se léčí na psychiatrii, tak by by si to odpovědní lidé měli pořádně odnést ...
Celá diskuse zde je tragikomická, snaha cokoliv vysvětlit je marná :-D. Viz mé příspěvky (rozsáhlé stranu dvě nazpět). Pokud čtu zdejší diskusi, často nevím, zda se mám smát, nebo brečet. Základem je nepřesný článek, na něj reaguje každý jouda, který má 1.) pocit, že každý depresivní pacient je vrah, opak je pravdou, žádný depresant nevraždí okolí, takové jednání je projevem jiných poruch a aptologií. Takže samotná deprese (trpěl-li jí pilot byla pouze nesouvisející souběžnou chorobou) 2.) vidlák volá po dalších a dalších testech, a to proto, že je vidlák a problematiku nezná. Pokud by jí ovládal, věděl by, že pokud odhodlaný jedinec začne plánovat promyšlenou sofistikovanou vraždu podobného rozsahu, je prakticky neodhalitelný.
3.) hlupec zde píšící volá po automatickém zákazu povolání pro lidi , kteří onemocněli, nebo ještě lépe u všech jejichž blízcí mají nějaký psychický problém nebo cituji perlu perel "anomálii" v rodině. A protože je hlupec hlupcem, netuší, že podle standardních výzkumů v západním Světě se odhaduje, že 25-30% návštěv u praktického lékaře souvisí s "nemocemi duše", třebaže by laik mohl mít pocit, že se o duševní problémy nejdná. Jiné standardní výzkumy praví, že každý člověk během života je vystaven jedné až dvěma atakám psychiatrických problémů.... Pokud bychom tedy přijali vidláckou rétoriku, společnost by se zastavila, prostě proto, že by takřka nikdo neměl oprávnění vykonávat tu či onu potenciálně nebezpečnou činnost.
Nojo, pokud připustila, že spáchal sebevraždu, vzal sebou 149 lidi, protože mu to s ohledem na depresi tak podstatné nepřišlo