Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Texas přestal zvládat příval uprchlíků po hurikánu

Po hurikánu Katrina už volá o pomoc i Texas. Zaplavili ho uprchlíci. Tamní guvernér vyzval, aby část evakuovaných převzaly další státy. Vrtulníky a lodě stále odvážejí ze zničeného New Orleans stovky lidí. Nad Atlantikem se zatím formuje další hurikán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

peshmerga

Tuto
nejak po mem odchodu stagnuje :-))
0/0
6.9.2005 12:48

beklo

Re: Tuto
Tajemník je na sranej a nakopnul Ježka do prdele protože mu vypustil z Trabanta drahej benzin.  
0/0
6.9.2005 14:01

fleret1

Tajemnice
clovece,nevis proc mi G - Earth jde nastartovat jen trikrat a dost - pak musim restartovat comp,protoze uz vubec nereaguje...
0/0
6.9.2005 11:46

tajemník z létajícího ostrova

Re: Tajemnice
tak to netusim... kdyz se ti bude chtit muzes zkusit preinstalovat GE... a kdyz to ani pak nepomuze a bude se ti opravdi hodne chtit, muzes preinstalovat wokna ;)))
0/0
6.9.2005 12:39

beklo

Re: Re: Tajemnice
Zkus si nechat přeinstalovat pohlaví, obludo.  
0/0
6.9.2005 12:44

peshmerga

kluci
na chvili jdu pryc, takze se tu nepohadejte! :-)
0/0
6.9.2005 11:14

ježkovy_voči!

Re: kluci
dobře tatínku... :-)
0/0
6.9.2005 12:25

beklo

Re: Re: kluci
Chceš ho sbalit aby tě sponzoroval, štětko? 
0/0
6.9.2005 12:35

peshmerga

Jinak k cele administrative
dobry clanek je tady - http://zpravy.idnes.cz/nazory.asp?r=nazory&c=A050904_214527_nazory_itu
0/0
6.9.2005 10:52

ježkovy_voči!

Re: Jinak k cele administrative
A jeden článek ohledně pomalé odezvy záchranáčů je tady. Agentuře FEMA prý úškodilo její zařazení pod nové ministerstvo vnitřní bezpečnosti. Narostly byrokratické překážky, začal se postupně snižovat rozpočet, omazovat programy, propouštět odborný personál a valná většina peněz se přesunula z rozpočtu pro přírodní katastrofy do rozpočtu pro terorismus... http://news.yahoo.com/s/latimests/20050905/ts_latimes/whyfemawasmissinginaction
0/0
6.9.2005 11:35

fleret1

Re: Jinak k cele administrative
neco podobnyho jsem psal Tajemnikovi pred tydnem,i kdyz ve zkracene forme - regulace,hraze a pod. s tim, ze to dokonce zacali uz francouzsti pristehovalci - dostalo se mi odpovedi : " No jo,zase Francouzi "...
0/0
6.9.2005 11:43

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Jinak k cele administrative
jen kdybys nekecal ;))
0/0
6.9.2005 11:44

fleret1

Re: Re: Re: Jinak k cele administrative
jak kecal ? Psal jsem ti preci,ze na vine je v pripade NO prave ona nestastna regulace...:-)...stejne tak jako v rade pripadu ceskych povodni byla na vine spatna a vyumelkovana regulace vodnich toku a dalsich staveb v zatopovych oblastech...:-)
0/0
6.9.2005 11:50

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Jinak k cele administrative
Flerete, uvědom si, že bez té regulace by tam ani žádný New Orleans ani nevznikl. Nehledě na to, že zmiňovaný článek nekritizuje regulaci jako takovou, naopak kritizuje fakt, že nebyla prováděná dál, ještě ve větším měřítku - i když s využitím přírody. :-)
0/0
6.9.2005 11:58

beklo

Re: Re: Re: Re: Re: Jinak k cele administrative
Vrať se do gayclubu, štětko. 
0/0
6.9.2005 11:59

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jinak k cele administrative
Pinku, takhle ti opravdu lidé kolem tebe nadávají? To je mi tě upřimně líto... :-(
0/0
6.9.2005 12:24

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: Jinak k cele administrative
prosim te,pisu jasne,ze s regulaci zacali uz Francouzi nekdy kolem r. 1750,t.j. pri zalozeni mesta...ve sve uvaze jsem se zabyval SPATNOU regulaci ( v to se pocitaji samozrejme i hraze ) = prikladem budiz nemoznost jakehokoli prirozeneho vsaku,pripadne odteceni vody...prirovnaval jsem to k vodotesnemu skopku ca 6 m pod hlad. more ( mimo histor.fr. ctvrti),do ktereho je vlita voda...podobne chybne regulace se provadelyi u nas,bez prihlednuti k samoregulacnim moznostem prirodnim...v tom jsem se napr.velmi shodoval s Albedem...:-)
0/0
6.9.2005 12:36

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jinak k cele administrative
moznostem = schopnostem
0/0
6.9.2005 12:37

ježkovy_voči!

Měl bych dotaz ke ctěnému publiku
Kdo tu má Firefox - dělá vám taky při nahrávání stránky takovou nepříjemnou věc, že obrázky problikávají po celé obrazovce (i tam, kde nemají být)? Nepomohl ani zákaz obrázků - problikávají bílá okénka... A druhá věc - taky se vám daří zalogovat se až na druhý pokus? Tohle mi od jisté doby dělá Explorer i Firefox.
0/0
6.9.2005 10:49

peshmerga

Re: Měl bych dotaz ke ctěnému publiku
Jasne, ze ano. Ale jde to programky na vypinani reklam vypnout. Mozna to jde spravit i samotnym FF (updatem ci tak neco, ale tohle nemam odzkouseno).
0/0
6.9.2005 10:50

ježkovy_voči!

Re: Re: Měl bych dotaz ke ctěnému publiku
Já jsem právě žil v domnění, že s Firefoxem nebudu žádné další prográmky na vypínání reklam potřebovat. Jak říkám, i když jsem zablokoval obrázky z inzertních serverů jako bbmedia apod, problikávají bílá prázdná políčka. A FF mám aktuální. Nikde jinde, než na iDnes mi tohle nedělá.
0/0
6.9.2005 11:10

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Měl bych dotaz ke ctěnému publiku
to problikavani neni vinou idnes... alespon me to dela na vsech strankach kde jsou flashe... napr. www.techno.cz ;)
0/0
6.9.2005 11:13

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Měl bych dotaz ke ctěnému publiku
No jo, máš pravdu, až teď jsem si všiml - to bude zřejmě tím, že na stránky jako techno.cz moc nechodím... :-)
0/0
6.9.2005 11:38

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych dotaz ke ctěnému publiku
;)) ono se to deje na vsech kde jsou flashe...
0/0
6.9.2005 11:44

beklo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych dotaz ke ctěnému publiku
Zase máš záchvat, teploto? 
0/0
6.9.2005 11:58

Kentus

Re: Měl bych dotaz ke ctěnému publiku
Možná tě tu nechtějí.  ...ale mně to dělá to samé, od té doby, kdy iDnes přešla k novému designu před několika měsíci.
 
                                          Kentus klábosí
0/0
6.9.2005 10:52

tajemník z létajícího ostrova

Re: Měl bych dotaz ke ctěnému publiku
jo u firefoxu je tohle problikavani flash reklam normalni... a to logovani mi blbne taky... holt idnes, no ;)
0/0
6.9.2005 11:08

beklo

Re: Re: Měl bych dotaz ke ctěnému publiku
Ty jsi hotová reklama na lubrikační gel, obludo. 
0/0
6.9.2005 12:00

monstrum

Může za to Bush
Pořád vyrábí ty hurikány, to je ale syčák !
0/0
6.9.2005 10:07

ježkovy_voči!

Financial Times
což jsou podle čtenářů nejlepší noviny na světě, uveřenil článek nadepsaný "Tragická cena Bushovy posedlosti Irákem". Škoda, že je placený... :-( http://news.ft.com/cms/s/e43c9274-1e42-11da-a470-00000e2511c8.html
0/0
6.9.2005 9:47

fleret1

Re: Financial Times
V pokrokových kruzích stále převládá přesvědčení, že vietnamská válka, tolik přece nespravedlivá, se nedala vyhrát. Ovšem že se dala – připouští to i tehdejší severovietnamští předáci. V americkému debaklu přece nedošlo na bojišti, ale na domácí mediální frontě, v redakcích, na univerzitách.
0/0
6.9.2005 9:51

Kentus

Re: Re: Financial Times
Jestli to někomu nevyhovuje, nemusí to číst. 
 
                                    Kentusova poznámečka
0/0
6.9.2005 9:58

fleret1

Re: Re: Re: Financial Times
a co bych delal pri dlouhych zimnich vecerech ?
0/0
6.9.2005 10:30

Kentus

Re: Re: Re: Re: Financial Times
Co takhle sex? To je docela lepšejší.
 
                                          Kentus ukazuje alternativy
0/0
6.9.2005 10:33

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: Financial Times
 kdyz jsem to odeslal,uvedomil jsem si ( pozde ),ze nemuze prijit jina reakce...  v nasi soukrome medialni bitve vedes 1 : 0  
0/0
6.9.2005 10:36

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: Financial Times
kdyby tady byl vecny mentor Julinek Sisal,nandal by mi to daleko ostreji...
0/0
6.9.2005 10:39

ježkovy_voči!

Re: Re: Financial Times
Tak tak, pokud by neexistovala domáci mediální fronta, dala by se vietnamská válka vyhrát jednoduše tak, že by se celý Vietnam přeoral atomovými zbraněmi... a nestálo by to ani jediný život amerického vojáka... ale co s tím? Máš nějaký nápad? Možná by to chtělo frontální útok na mediální frontě - obsadit redakce FBI, pozatýkat novináře... jenže co s tím zatraceným internetem? Ten se jen tak jednoduše vypnout nedá... :-))))
0/0
6.9.2005 9:59

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Financial Times
Mimochodem, vsadil bych se, že opět cituješ oblíbeného Otu Ulče...? :-)))
0/0
6.9.2005 10:04

fleret1

Re: Re: Re: Re: Financial Times
vime to oba,tak proc se sazet ?  kazdy mame v oblibe nekoho jineho...to da rozum...:-))
0/0
6.9.2005 10:21

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Financial Times
Někdy to rozum nedá...
 
                                          Kentus spekuluje
0/0
6.9.2005 10:34

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Financial Times
ano,dny se stridaji s noci,pomerne dlouho a pomerne pravidelne - zatim ...
0/0
6.9.2005 10:44

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Financial Times
V tom případě jistě znáš tento byť umírněně, ale přece jen poraženecký článeček samotného Oty Ulče o válce v Iráku :-) Někdo by mu měl asi připomenout jeho vlastní slova o vietnamské válce a médiích... :-))) http://pes.eunet.cz/clanky/2005/08/45381_1_0_0.html
0/0
6.9.2005 10:44

peshmerga

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Financial Times
Ota Ulc je male decko, ktere kdyz rozlije mliko, misto aby ho utrel nebo se snazil utrit, utece. :-)
0/0
6.9.2005 10:55

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Financial Times
A ty jsi jeho tatínek, viď? :-)
0/0
6.9.2005 11:02

peshmerga

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Financial Times
Ne, ale kdyz si jeho clanek prectu pusobi na mne (je urazeny). Ted to chce chladny kalkul a ne silenosti Ulce.
0/0
6.9.2005 11:06

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Financial Times
A ty na mě právě zase působíš dojmem Ulčova zkušeného moudrého táty, který vlídně poučuje svého nezralého synka... :-)
0/0
6.9.2005 11:13

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Financial Times
moment - a teď mě napadá, ty si myslíš, že Bush v Iráku rozlil mléko? :-)
0/0
6.9.2005 11:04

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Financial Times
Ropu, ty naivko. Ropu!
 
                                           Kentus opravuje
0/0
6.9.2005 11:09

peshmerga

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Financial Times
Jiste da se to tak interpretovat, preci pro srovnani toho co se ocekavalo (napriklad rychlejsi obnova atd) a co se stalo je podstatny rozdil. Bezesporu se to da nazvat Bushovym fiaskem, ale reseni neni, ze otozim o 180 stupnu a ihned vypadnu - to je prave to nejhorsi co bych mohl udelat i tak kriticka situace by se vyhrotila do nebyvale miry (ofiko vlada by vydrzela doslova par dni) a z Iraku by se stalo nekontrolovatelne rejdiste proti kteremu by se stejne v budoucnu zasahovalo. Takze asi tak.
0/0
6.9.2005 11:10

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Financial Times
Já si popravdě řečeno taky nemyslím, že předčasný odchod bude šťastné řešení, i když tu na to téma občas popichuju :-) Pořád tady opakuju, že na to Bushovo dobrodružství doplatíme jednou tvrdě všichni. Ale mám pocit, že americká veřejnost, armáda a dokonce i sami republikáni si to nakonec stejně vynutí. Jak dlouho trvala obnova Německa a Japonska? Desetiletí, generace, i když tam nebyli žádní povstalci. Tak dlouho Američané nebudou ochotní v Iráku zůstat.
0/0
6.9.2005 11:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.