Navýšit počet diváků svých zpráv o dvacet procent touží společnost Seznam.cz. Přidá tak postupně nové publicistické, politické i společenské pořady. Konečným cílem je vytvářet týdenní produkci v rozsahu patnácti hodin.
"Ukončujeme fázi start upu a jdeme na ostrý provoz. Vyzkoušeli jsme si věci, které fungují, které nefungují, přivedli hodně zajímavých lidí a spustíme s nimi nové pořady, které teď budeme postupně nasazovat na náš nový web," uvedl dnes šéf Zpráv na Seznam.cz Jakub Unger.
Redakci Zpráv na Seznam.cz aktuálně tvoří kolem padesáti lidí a dívá se na ně přes tři miliony lidí. Nové diváky mají přivést další autorské pořady. Svůj vlastní pořad bude mít třeba Zuzana Kubátová, bývalá vedoucí ekonomické redakce Mf DNES. Jmenovat se bude Peníze nebo Život. Pořad s názvem Dobrý byznys zase uvede Adam Junek. V něm se bude věnovat úspěšnému a funkčnímu byznysu. Na politiku a její zákulisí se zaměří pořad Sněmovní 4, ve kterém političtí reportéři jako třeba ostřílený Václav Dolejší budou ukazovat zákulisí politiky. Názory novinářů jako je Jindřich Šídlo, Renata Kalenská či Jiří Kubík zase přinese pořad Výzva. Moderátorka Martina Spěváčková bude mít na starosti pořad Duel, který se bude natáčet v novém studiu Seznam.
Zprávy na Seznamu přinesou i společenské pořady - #zdavuven bude o mladých úspěšných lidech, Moje místo se zase zamíří za českou elitou. Technicity pak přinese téma o nových technologiích.
"Budeme také přinášet více živých přenosů každý den," dodal dnes Jakub Unger. Zároveň uvedl, že cílovou skupinou Zpráv na Seznamu je hlavně střední třída.