A odůvodnění? "Protože často je to, co nemůžete vidět, zajímavější, než to, co můžete."
Jako první ze série spotů uveřejnili ten, ve kterém zazní informace, že reklamu během 52. ročníku Super Bowl uvidí exkluzivně jediná osoba. Tou je Marcos Menendez z Californie. Náhodný teenager a fanda barevných bonbónů.
K dispozici jsou čtyři ukázky toho, jak by 60 sekundový spot (který ale nikdo neuvidí) mohl vypadat. Diváci Super Bowl uvidí prostřednictvím livestreamu na stránce Skittles na Facebooku jen reakci teenagera.
Pro všechny ostatní fanoušky Skittles jsou připraveny čtyři podoby ukázek, jak by mohla reklama vypadat. Můžete tedy spekulovat o tom, jak by vypadat mohla, ale i tak se to nedozvíte.
David Schwimmer je v každé ze čtyř ukázek hlavní postavou. V každé představuje jinou roli. Portál Adweek uvedl, že herec o všech detailech a dalších scénách odmítl mluvit. Ty by se mohly objevit v 60 sekundovém spotu a poznamenal, že si nemůže dovolit, aby Marcos Menendez věděl, co se v reklamě stane, dříve než spot během Super Bowl uvidí.
Podívejte se na zmíněné ukázky.
Společnost se vyjádřila, že v tomto okamžiku nemá absolutně v úmyslu reklamu představit kromě Marcose více osobám. A za rozhodnutím ukázat spot jen jedné osobě si stojí.
Článek byl uveřejněn na webu strategie.hnonline.sk.