Liška chce nabídnout politiku založenou na dialogu s občany a občanskou společností a na průhlednosti. Politika má být podle něj chápána jako služba občanům.
"Občané jsou unaveni situací na politické scéně, stylem politiky, hrubostí, netransparentností a papalášstvím," zdůvodnil předseda zelených, proč se rozhodli jít v kampani právě tímto směrem.
Strana na svých stránkách zpřístupnila také kompletní program pro nadcházející volby do Poslanecké sněmovny. Ten prý tvořili právě se zástupci občanských společností.
Průhlednost financování kampaně má zajistit zveřejnění všech dárců, kteří zeleným přispěli. Seznam je k dispozici na internetových stránkách strany. Prozatím strana dostala 23 peněžních darů, dohromady kolem 110 tisíc korun.
S veřejností chce ekologicky laděná strana více komunikovat prostřednictvím internetu. Svůj projekt nazvala Zelená síť, využívá v něm například komunitní servery Facebook a Twitter. "Je to pojetí politiky založené na každodenní komunikaci s občany," uvedl Liška.
Ostrý start kampaně SZ pro podzimní volby se uskuteční 6. září v Praze na Kampě, kde proběhne Festival pro změnu klimatu, účastnit se jej budou příznivci Strany zelených a domácí i zahraniční osobnosti. V rámci festivalu se uskuteční různé workshopy a hudební vystoupení.