„Zuzanu jsem si vybrala zejména pro její schopnost dokonalé empatie a napojení se na potřeby našich čtenářek. Maximálně také oceňuji její ekonomické znalosti redakčního a vydavatelského zázemí,“ vysvětlila publisherka lifestylového portfolia mediální skupiny MAFRA Etela Lukeš Fiantová.
„Chtěla bych do časopisu vnést kus své energie a pozitivního náboje. Těším se, že na pozici šéfredaktorky zúročím své dlouholeté zkušenosti z oblasti lifestylu a vydávání časopisu,“ řekla ke svému jmenování Zuzana Zbořilová. Doplnila, že v koncepci titulu nenastanou žádné dramatické změny. „Nadále budeme vytvářet časopis plný příběhů pro ženy, které chtějí žít, nebo už žijí svůj sen,“ slíbila.
Změn doznala také struktura inzertního týmu pro titul Žena a život. Prodej inzerce byl nově začleněn pod divizi Lifestyle, kterou i nadále povede Karolína Heligrová. „Začlenění časopisu Žena a život do jednoho obchodního týmu pro lifestyle je logickým vyústěním jeho vnímání a stabilní pozice na trhu. Umožní nám to lépe cílit nabídky pro klienty. Stejně tak dochází k začlenění titulů pro muže – Esquire, Top Gear a Speed,“ upřesnila Heligrová.
Speciální inzertní projekty pro časopis Žena a život spolu s ní nově zastřeší Kristýna Motrincová, která tak rozšíří své stávající lifestylové portfolio.
V rámci týmu Ženy a život je také jako Head of team inzerce nově jmenována Markéta Rysková, dosavadní account manažerka titulu.
V rámci rozvoje lifestylového portfolia mediální skupiny MAFRA, které zahrnuje tituly Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Esquire, Dolce Vita a nyní Žena a život, vznikly také nové pozice, které reflektují aktuální potřeby v daném segmentu. Jednou z těchto pozic je Specialistka sociálních sítí, které se věnuje externistka Lea Gürtlerová. Zaměří se zejména na zvyšující se nároky čtenářů a klientů, pokud jde o prezentaci na Instagramu.
V časopisech životního stylu pro ženy mediální skupina MAFRA čtenářsky dominuje. Čtrnáctideník Žena a život je, který letos oslavil 25. narozeniny, podle výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí 2019 lídrem v kategorii časopisů životního stylu pro ženy. Každé vydání si přečte 251 tisíc čtenářek a čtenářů.