Nejde přitom - jak by se mohlo zdát - o zdravotnickou brožurku srovnávající dva konkurenční preparáty na povzbuzení erekce, nýbrž o beletrii.
"Odposlechl jsem jeden rozhovor v kavárně a nazval tak povídku i celou knihu, jež pojednává o absenci absolutních jistot," řekl Budinský.
Potvrdil, že hledal název, který zaujme a bude se dobře prodávat. Ale kniha se zatím prodávat nebude. Nakladatelství Lucie Vimperk stáhlo i inzeráty na ni. Proti knize totiž ostře zasáhl výrobce viagry, velká farmaceutická firma Pfizer, která se cítí poškozena.
Podle její právní kanceláře White&Case vyvolává název knihy u průměrného čtenáře dojem, že cialis je lepší než viagra a že ta je překonaná a zastaralá. Jde tudíž, jak tvrdí firma, o nekalou soutěž, a kromě toho mají inzeráty znaky přímé reklamy na lék Cialis. A ta je u preparátů dostupných jen na recept, což je i případ pilulek na erekci, zakázaná.
Nakladatel knihy Milan Zevl považuje spor za nesmyslný. Přesto prodej knihy, ač je dnes její křest, pozastavil. "Abych byl upřímný, nejsme tak ekonomicky silní, abychom si mohli dovolit soudní spory s bohatou americkou firmou," uvedl Zevl. Podle něho jde o precedenční otázku toho, kde začíná a končí svoboda slova a umělecké tvorby.