Provozní zisk klesl o devět procent na 282 milionů korun, což souvisí zejména s investicemi do nových online projektů a poklesem novinového trhu. Nejčtenějšímu tuzemskému deníku Blesk klesl průměrný prodaný náklad o sedm procent na 226.031 výtisků. Loni v listopadu firma spustila zpravodajský web Info.cz, který postupně získal 750.000 uživatelů a jeho návštěvnost dál roste.
Generální ředitelka CNC Libuše Šmuclerová podle serveru Mediaguru nedávno uvedla, že podíl digitálních aktivit na celkových tržbách stoupl za poslední tři roky z osmi procent na 17 procent. Tyto příjmy by měly postupně nahrazovat pokles výnosů z tištěných médií.
Díky vlastnictví provozovatele tiskáren Czech Print Center a podílu v distribuční První novinové společnosti firma loni inkasovala dividendy 176 milionů korun. To je o osm milionů korun více, než v roce 2015.
Czech News Center je největším tuzemským vydavatelem deníků. Jeho tituly Blesk, Sport a Aha! mají tržní podíl přes 36 procent. Na časopiseckém trhu, kde vydává například týdeník Reflex nebo Svět motorů, mu patří druhé místo.
Mateřská Czech media Invest loni koupila část portfolia vydavatelství Mladá fronta, která zahrnuje zejména ekonomický deník E15. Czech Media Invest patří podnikatelům Danielu Křetínskému (50 procent), Patriku Tkáčovi (40 procent) a Romanu Korbačkovi (deset procent).