Tým okolo Kulhánka spustil akci asi po třech týdnech sbírání podpisů. Podle slov mluvčího ODA Miloše Němečka tím chtějí zaujmout potenciální voliče podobně jako ostatní kandidáti na prezidenta, kteří podpisy sbírají.
„Rozhodli jsme se k tomu proto, že dva brandy - Kulhánek a Škoda Auto - patří k sobě. Připadá nám to symbolické,“ řekl iDNES.cz mluvčí ODA Miloš Němeček.
Zároveň upozornil, že obdobná akce při sběru podpisů není v rozporu se zákonem. Auto podle něj nedostali darem, od automobilky jej koupili.
Kulhánek se nyní snaží získat 50 tisíc podpisů, které jsou pro účast v prezidentské volbě nutné. „Přes 50 tisíc podpisů jsme se zatím nedostali, přesné číslo vám ale teď nedokážu říct,“ uvedl mluvčí.
Když nemá být hrubá společnost, nesmí být ani prezident, říká Kulhánek |
Přestože původně se mělo slosování o auto konat ve chvíli, kdy Kulhánek získá požadovaných 50 tisíc podpisů, proběhne nakonec až poté, co jich bude mít o deset tisíc více. „Ke slosování dojde ve chvíli, kdy budeme mít 60 tisíc podpisů. Můžeme mít duplicitní nebo neověřené podpisy, proto jich chceme raději víc,“ vysvětlil Němeček.
29. června 2017 |