Jméno Tomáše Vondráčka je spojené například s českou pobočkou reklamní agentury WMC Grey a digitální agenturou Actum. Prvně jmenovaná získala v minulosti několik zakázek financovaných z veřejných zdrojů. Jde konkrétně o společnost WMC Praha, která ze sta procent patří pod křídla WMC Group, jejímž jediným akcionářem je právě Vondráček.
Portál Hlídačstátu.cz eviduje na jméno WMC Praha devět smluv s Českou centrálou cestovního ruchu - CzechTourism nebo s Hlavním městem Praha, v jejichž rámci Vondráčkově firmě náleželo plnění v objemu necelých deseti milionů korun.
Smlouvy byly uzavřeny v letech 2016 až 2019. Za tyto peníze WMC Praha vytvářela komunikační strategie pro incomingový cestovní ruch (CzechTourism) nebo zajišťovala kampaň „Prodej čistého vzduchu“ v rámci projektu Čistou stopou Prahou.
Z veřejných peněz si však berou i jeho další firmy, třeba společnosti Engine Room nebo Young Blood. Server Týden.cz článek uzavírá tím, že v lednu 2018 agentura WMC Grey, kde Tomáš Vondráček působí, získala čtyřletý tendr Jihomoravského inovačního centra.
Podle oborového magazínu Marketing&Media má jeho společnost do roku 2022 změnit vnímání Brna. Za téměř 50 milionů korun má totiž ukázat Brno a jeho okolí jako rychle rostoucí a technologicky vyspělý region, kam se vyplatí se přestěhovat z ciziny.