Vít Klusák (Český sen) on-line
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 10. června 2004 do 11:40
OTÁZKA:
Jake byly reakce "nachytaných" lidi? Zbil vas nekdo? Nejake vyhruzne dopisy nebyly?
Tomáš
ODPOVĚĎ:
Dobrý den! Dle reklamního principu jsem nucen odpovědět: to všechno naleznete ve filmu... A výhružné maily dostáváme, ale většinou jejich hrůzostrašnost rozpouští to množství pravopisných chyb.
10.6.2004 11:12
OTÁZKA:
Kdy jste prisli s napadem Cesky sen realizovat? Jak dlouho tento projekt vznikal? Diky za odpoved.
Roman
ODPOVĚĎ:
Poprvé jsme se o tom bavili před čtyřmi lety. Vůbec jsem Remundu neznal, vyprávěl jsem mu o příbuzné mystifikaci mého kamaráda Petra Lorence a dali jsme si ruku na to, že uděláme vše proto, aby časem vznikl film. Intenzivně jsme se tím celým začali zabývat v lednu loňského roku, natáčení trvalo víc jak tři měsíce.
10.6.2004 11:16
OTÁZKA:
Nedelali jste to vsechno JEN pro svou touhu zviditelnit se?
Šárka
ODPOVĚĎ:
Jasan! A taky pro peníze.
10.6.2004 11:17
OTÁZKA:
Co ted mate v planu? Chystate nejaky podobny projekt? Projekt : vystrelit si z lidi?
Karel
ODPOVĚĎ:
SEN je pár dnů v kinech, chystáme se s filmem objet republiku a diskutovat s diváky. Bez nich a jejich odezvy nepovažujeme film za hotový. Musíme ho tedy dokončit.
10.6.2004 11:20
OTÁZKA:
Film jsem videla, priznavam, ze mne velmi dobre pobavil...jen si stale utvarim nazor na to, co film vypovida o nasi spolecnosti a o tech co prisli na Letnou...spis mi jich je lito - dokazali nam, ze dobre vymyslena reklamni kampan funguje a ze je mezi nami dost tech, ktere zajima cena - pro nektere to muze byt sport pro jine hola nutnost? Co vy na to? Jaky je vas nazor, vas osobni zaver k filmu? Dekuji za odpoved.
Petra H.
ODPOVĚĎ:
Zuby nehty se bráníme náš film vykládat, když by ho šlo v pár větách charakterizovat (případně dokonce jeho vyznění), nemuseli bychom ho rok a půl vyrábět. Nemůžu Vás ale úplně odbýt - pro mě to je metafora prázdnosti, netvořivosti. Povrchnosti té naší i všech ostatních reklam, prázdnosti za kulisou, mělké reakce těch postižených, duté odezvy médií.
10.6.2004 11:25
OTÁZKA:
Jaky je vas vztah k mediim?
Vanda
ODPOVĚĎ:
Mediální bouře kolem našeho projektu mi důkladně obnažila ty mechanismy. Bylo to poučlivé. Do médií musíte mluvit stručně, nejlépe všechno skandalizovat, přehánět a hlavně se nesnažit nic sdělit.
10.6.2004 11:28
OTÁZKA:
Co vas v posledni dobe oslovilo na nasem filmovem poli? Co vas na dru¨hou stranu zcela znechutilo? Diky
Polda
ODPOVĚĎ:
Mám rád "Lásku shora" Petra Marka. Prolétla kiny a recenzenti ji včetně paní Spáčilové nemilosrdně odstřelili. Je to jeden z mála upřímných i proklatě vtipných filmů zároveň. / Znechucují mě ty Pánské jízdy aspol.
10.6.2004 11:33
OTÁZKA:
Dokázal by jste obsluhovat lopatu a krumpáč?
Franta7
ODPOVĚĎ:
Máme zahradu. Na zahradě lopatu. Vedle stojí krumpáč.
10.6.2004 11:35
OTÁZKA:
Dobrý den, vždy když se podaří nějaký žertík mě mám v případě, že se tomu směju nejenom já, fakt príma pocit. Cítili jste se naplněni, nebo pobaveni, případně zhnuseni ... ?
Honza
ODPOVĚĎ:
Celá ta organizace nás tak pohltila, že na legraci moc času nezbylo. Spíš si vybavuju pocit zodpovědnosti, strach o sebe, o kamery, o nějakého "zákazníka", že si zlomí nohu... Mám rád ty reflexe: "...celou dobu jsem se smál a pak mě zamrazilo..." Občas mě zaskočí, že se celé kino chechtá.
10.6.2004 11:39
OTÁZKA:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, na kolik vyšel celý projekt a odkud jste na něj čerpali finance
Petr
ODPOVĚĎ:
Rozpočet činní 19 miliónů. Producent je společnost Hypermarket Film, kterou jsme za účelem výroby filmu založili s Filipem. Finanční vklad (1 mil.) jsme získali jako návratnou půjčku z Fondu ČR pro podporu a rozvoj české kinematografie. Koproducenty jsou: Česká televize, Studio Mirage, Cinemasound a FAMU (škola přispěla jako na dva absolventské filmy). Ostatní peníze (cca 75%) pocházejí ze soukromého sektoru a jedná se o tzv. věcné plnění. Firma pověsila citylighty za to, že jsme jí umístili logo do závěrečných titulků.
10.6.2004 11:45
OTÁZKA:
Není vám trapné podvést nejenom důchodce, ale i sociálně slabé lidi, vozitit se po těch nejslabších a nejzranitelnějších? Už byla na vás podané žaloba pro podvod, klamavou reklamu, nekalou soutěž atp?
Špydla
ODPOVĚĎ:
Říkáme tomu "mediální armáda babiček" - a máme na mysli ty fiktivní davy belhajících se důchodců, které z našich zákazníků vyrobili novináři záhy po "otevření naší kulisy". Jděte na film a suďte. Přijdete na to, že ti, kteří běží po louce, nejsou zápornými postavami, (které ovšem ve filmu nechybí!)
10.6.2004 11:53
OTÁZKA:
Pánové klobouk dolů. Skvělá práce. Kdysi jsem o něčem podobném s přáteli v amatérské formě přemýšlel ale netroufli jsme si nakonec. Šlo o operaci U.F.O. jejímž tématem bylo přepadením malé vesničky výzkumným týmem vědcú sledujících návštěvu U.F.O. v jejich lokalitě. Příprava byla ale náročnější než jsme z počátku čekali a právní rozbor celé akce byl nepříznivý a tak jsme ji zrušili. Připravujete další podobné sondy do hloubky české duše? V Německu před nedávnem proběhl projekt jednoho prodejního řetězce se sportovním oblečením. Jeho reklamní kampaň spočívala v nabídce obléci se s velkou slevou přímo v obchodě pokud návštěvník na otevření obchodu přijde nahý. Výsledky byly ohromující. Nejvíce naháčů bylo ženského pohlaví ve věku 20-25let. Můžů přišlo relativně velmi málo - tedy nahých - většinou 15-28 let. Za to mužů v širokém spektru věku se přišlo pouze podívat nepřeberné množství. Myslím že by to byla také zajímavá studie...... Držím palce. Fakt je to dost dobré......
Tomage Blamage
ODPOVĚĎ:
Díky. Reklamní agentura, která se podílela na kampani ČESKÉHO SNU, zvažovala vyhlásit "Kdo se dostaví na otevření SNU v pyžamu, získá slevu!" Právní rozbor nebyl příznivý.
10.6.2004 11:57
OTÁZKA:
Preji hezky den, ... prosim odpovezte, nebylo vam lito invalidu a starych lidi, kteri take prijeli si u vas nakoupit ???
Kdyby vam nekdo nabidl penize na novy fil, vzali byste je a jeli na pripadnou schuzku ( ktera by samozrejme nebyla ale byl by to jen jeden velkej sprym ).
Dekuji za odpovedi
Petr
ODPOVĚĎ:
Je mi líto těch starších, ke kterým se nikdy nedostane vysvětlení. Tedy těch, ke kterým se proboxovala reklama na hypermarket, ale už k nim nedoputují články v médiích a film. Pro ně zůstaneme podvodníky, kteří nesebrali odvahu se přiznat.
10.6.2004 12:00
OTÁZKA:
Pane Klusáku, chtěl bych Vám poděkovat za sondu do duše mnoha českých občanů. Zajímalo by mě, kolik to stálo daňové poplatníky. Děkuji.
Jura
ODPOVĚĎ:
Daňové poplatníky to nestálo nic. Fond ČR pro podporu a rozvoj české kinematografie získává prostředky z lístků do kina: co lístek, to 1 Kč pro Fond. (Dále z prodejů filmů, které vlastní Národní filmový archiv.) Česká televize vybírá kocesionářské poplatky a pak - a to pozor - vydělává na reklamách! Jsme moc rádi, že je náš film z části financován samotnou reklamou.
10.6.2004 12:04
OTÁZKA:
Nemám dotaz, jen bych vám chtěla vyjádřit podporu, byl to NÁPAD a za ten se vždycky nějak platí...snad se vás ty falešně-soucitné odsudky a řeči o ubových dańových poplatnících moc nedotýkají. Jsem přesvědčena, že jste citliví, spravedliví a přemýšliví lidé, a peníze ČT1 by měly být vynakládány právě na takovéto projekty s NÁPADEM...držím palce do další práce a těším se, až film uvidím.
Alena
ODPOVĚĎ:
Děkujeme. Jan Gogola, dramaturg filmu, pojmenová záslužnou úlohu ČT v projektu jejím vlastním - lehce pozměněným - reklamním sloganem: "Česká televize s Vámi i proti Vám!"
10.6.2004 12:07
předchozí | 1 2 | další |