"V České republice dosud výchovu specialistů v oblasti reklamní tvorby a marketingových komunikací žádná fakulta komplexně nepokrývala. Nabízené studijní programy jsou velmi atraktivní a je o ně velký zájem z řad absolventů středních škol," konstatoval rektor univerzity Petr Sáha.
Fakulta multimediálních komunikací bude nabízet dva studijní programy: "Výtvarná umění" s oborem "Multimédia a design" a "Mediální a komunikační studia" s oborem "Marketingové a sociální komunikace", a to jak v bakalářském tříletém studijním programu, tak i v navazujícím magisterském dvouletém studiu.
Institut reklamní tvorby a marketingových komunikací má nyní pětatřicet zaměstnanců, z toho 23 interních pedagogů. Působí zde také šedesát externích odborníků z praxe. V akademickém roce 2001/2002 studuje na institutu reklamní tvorby a marketingových komunikací 414 studentů.
"Předpokládá se, že do konce roku 2004 bude mít fakulta šedesát zaměstnanců a téměř 600 studentů," doplnila kancléřka univerzity Andrea Kadlčíková.
Rozhodnutí akademického senátu je konečné a nepodléhá už žádnému dalšímu schvalování. Předcházel mu souhlas akreditační komise ministerstva školství.