"Zvýší se tím daňové příjmy obce. Za vyjmutí pozemku ze zemědělského fondu půjde do obecní kasy šest set třicet tisíc korun. Plánujeme plynofikaci Zhoře, tak se nám ty peníze budou hodit," řekl starosta. Investorská firma dnes vlastní více než deset dostihových koní a další koně chovné. "Rozšiřovat počet koní bychom postupem času chtěli, ale je to otázka budoucnosti," uvedl František Řezáč ze společnosti Pegas.
Celý areál s téměř sedmnáct set metrovým tréninkovým okruhem je budován pro třicítku koní. Nebude však využíván jako jízdárna pro veřejnost. "Naše koně jsou většinou dostihoví plnokrevníci. Není možné na takového koně posadit nezkušeného člověka," mínil František Řezáč. Podle jeho slov firma zvolila obec Zhoř s necelými čtyřmi sty obyvateli hlavně díky malé vzdálenosti od dálnice. "Jednak není Zhoř příliš vzdálena od Znojma, a hlavně leží blízko dálnice spojující Prahu a Bratislavu, kde se koná největší počet dostihů," vysvětlil František Řezáč.
Stavební stroje a hluk se některým lidem ve Zhoři nelíbí. "Nikdy se nemůžete všem zavděčit. Ale většina lidí nemá proti stavbě žádné námitky," uvedl starosta. Olomoucká firma Gemo, která provádí veškeré stavební práce, slibuje, že budou do zimy dokončeny hrubé stavby budov a dráhy. "Pracují velmi rychle," ohodnotil pracovní tempo Josef Pejcha. Podle plánu by se měli první koně nastěhovat do nového areálu po příští Velké Pardubické tedy na konci října 2002.