„Od minulého čísla jsme byli nuceni snížit rozsah vydání Týdne. Věřte mi, že jsme to dělali velmi neradi, ale bohužel nebyla jiná možnost. Slibuji, že se celá redakce bude snažit vám to vykompenzovat kvalitou textů,“ cituje MediaGuru editorial aktuálního čísla, kde se ke změně vyjadřuje ředitel redakce Daniel Köppl.
Podle informací serveru nejde o jediné změny v tomto týdeníku, týkají se odchodu i některých redaktorů časopisu.
Empresa Media na začátku října přestala vydávat časopisy Instinkt, který od května vycházel jako měsíčník.
Mediální dům Empresa Media, který spoluvlastní Jaromír Soukup, loni už ukončil vydávání měsíčníků Popcorn a Top dívky a zbavil se i titulů MarketingSalesMedia a Animáček.
Z tištěných časopisů tak Empresa Media vydává týdeníky Týden a Sedmička nebo čtrnáctideník Exkluziv a měsíčník Interview.