„Základem ročenky je recenze 86 minipivovarů z celé republiky. Dozvíte se tak třeba, čím nás uhranul ostravský fenomén jménem HoppyDog, jak se v budějovickém univerzitním Čtyráku vaří z chlebových kůrek nebo jak dopadl restart Krkonošského medvěda ve Vrchlabí,“ popsal redaktor týdeníku Euro Ondřej Stratilík.
Čtenáři ve speciálu najdou kromě recenzí abecední seznam všech funkčních kamenných minipivovarů i s adresou, rozhovory o pivní scéně a jejím vývoji a aktuální ekonomická data.
„I když je speciál zaměřený především na malé lokální výrobce, vyhnout jsme se nemohli ani dalším průmyslovým pivovarům. Některým z nich se totiž loni podařilo změnit dlouhodobý trend a v restauracích vyčepovali o něco víc piva než v minulosti,“ dodal Stratilík.
Týdeník Euro patří do portfolia vydavatelství Mladá fronta, kde v divizi Euro vychází také lifestylové magazíny Esence a Hipster. Provozuje také například ekonomický web Finance.cz a dalších 12 specializovaných online titulů.