Tak co, vy hovada, počkejte po volbách, půjdete do plynu! Cože, vy se mnou souhlasíte? Ale to mě nezajímá, gulag, vy svině, gulag!
Ve čtvrtek se na webu Vice News objevil článek popisující, jak v naší malé krásné zemi plné milých a slušných lidí posíláme jeden druhého do plynu.
Je skutečně zajímavé, jak se fenomén facebookové nenávisti u nás rozmnožil. Je to úplná epidemie - jako by tenhle národ dostal facebookový Touretteův syndrom?. Tuhle zemi skutečně stihla epidemie digitální koprolálie (chápu, že nevíte, co to znamená, vy hovada, ale proto jsou ta slova v jiné barvě, abyste si na to mohli kliknout, vy idioti, a zjistili to, zatraceně).
Jenom nějakej přičmoudlej uprchlík ví, kdo za to může. Možná ten blbeček prezident, co mluví jako hovado, možná Parlamentní listy, co mají v každém titulku nějakou urážku a možná tahle debilní rubrika. Každopádně, nebuďte z toho smutní, vy hovada, jsme zase v něčem jedničky, tak na to buďte pyšní. Kdy se nám zase poštěstí ohromit celý ten vyjebaný svět, co?
Ale teď vážně, vážení a milí čtenáři, naše sociální média se řítí do hluboké propasti plné nenávisti. Důvod je prostý - média a politici spolu vedou naprosto nesmiřitelné boje. Diskuse se změnila v roztáčení nenávisti. Argumentace zmizela, zůstalo jen osočování z nejstrašnějšího chování a zločinů. Každý je tu hned vlastizrádce, zaprodanec, nepřítel národa atd. atd. V takové atmosféře prostě těžko chtít, aby k sobě byli lidé slušní a milí.
Ale třeba jenom potřebujeme trochu na vzduch.
A aby dnešní rubrika nebyla jenom o nenávisti, přidáme i trochu té lásky. Zpravodajský web Info.cz z portfolia mediálního domu CNC, nedávno oslavil rok své existence. "Cílem INFO.CZ není rozšiřování informačního smogu. Zpravodajských a informačních webů vzniká na českém mediálním trhu stále více. Cílem INFO.CZ je pomoci uživatelům se v tomto současném informačním smogu vyznat, vidět mezi ostatními informacemi ty podstatné, soustředit se na důležité,“ řekla před spuštěním webu generální ředitelka CNC Libuše Šmuclerová.
My, samozřejmě, gratulujeme k výročí tohoto seriozní webu, který se dostal přes milion reálných uživatelů a pomohl tak národu vyznat se v informačním smogu, hlavně pak díky svým sponzorovaným článkům na Facebooku.
Tak pěknou neděli a pozor na informační smog, vy hovada!