Nejvíce diváků k televizním obrazovkám v 11. týdnu 2019 přilákaly Televizní noviny s 37,21 % diváků mezi 15 a 54 lety u obrazovek, populární seriály Ulice (35,48% share v cílové skupině 15-54) a Ordinace v růžové zahradě 2 s
25,54 % diváků u obrazovek.
Komediální seriál Kameňák zaujal v pátek večer 29,26 % diváků ve věkové kategorii 15-54. V neděli pokračovala hudební soutěžní show The Voice Česko Slovensko s 29,62 % diváků. Ve středu se dařilo kuchařské show MasterChef Česko s 35,86% podílem na sledovanosti v divácké skupině 15-54.
Dobře si vedla i reality show Výměna manželek, která dosáhla 34,17% podílu a kriminální série Specialisté s 22,13 %.
Ze všech filmů diváky na TV Nova nejvíce zaujal dobrodružný film Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna, na který se v sobotu večer dívalo 27,77 % diváků mezi 15 a 54 lety. Akční film Thor bodoval u diváků zase v neděli večer na stanici Nova Cinema s podílem na sledovanosti 10,38 %. Stanice Nova Action zaujala diváky ve středu pořadem Mistři zastavárny a na Nova 2 se nejlépe dařilo seriálu Dva a půl chlapa.
Výsledky sledovanosti televizních skupin v únoru potvrdily lednový trend. Nejsilnější televizní skupinou v podílu na sledovanosti byla v divácké kategorii 15+ opět Česká televize. V hlavním vysílacím čase si prvenství udržela skupina Nova.