"Nova jako každá zodpovědně a efektivně hospodařící firma reaguje na nastalou celosvětovou ekonomickou situaci. Považuje za vhodné v době, kdy dochází k útlumu v řadě průmyslových odvětví, vydávat prostředky pouze na akce, které jsou nezbytné pro udržení její ekonomické výkonnosti," uvedl generální ředitel Novy Petr Dvořák.
Patnácté narozeniny tak Nova oslaví hlavně se svými diváky, a to prostřednictvím několika zábavních pořadů. "Se svými zaměstnanci potom oslaví 15. výročí na tradičním narozeninovém večírku v hotelu Ambassador," dodal Dvořák.
Na celosvětovou finanční krizi zareagovalo již několik médií v České republice. Například Sanoma Magazines Praha v listopadu kvůli krizi zrušila sedm svých časopisů (Finanční krize vyžene z trafik osm časopisů). Česká pobočka Ringieru pak v prosinci zastavila vydávání bezplatného deníku 24 hodin. - čtěte Bezplatný deník 24 hodin končí, poslední číslo vyjde 19. prosince