Petr Sládeček podle šéfa marketingu Janise Sidovského zůstává v barrandovské mediální skupině jako člen výboru Filmové a televizní nadace. S TV Barrandov bude navíc spolupracovat jako expert pro programové plánování v oblasti akvizic a nových formátů.
Plnoformátnová digitální televize neměla do Sládečkova příchodu pozici programového šéfa obsazenou řadu měsíců. Program skládala takzvaná "rada moudrých".
TV Barrandov začala vysílat 11. ledna. Cílovou skupinou jsou diváci kolem třiceti let. Na konci roku by chtěla mít pokrytí digitálním signálem zhruba 60 procent.
Stanici se daří nejlépe z těch, které vznikly s digitalizací televizního vysílání. Denně si ji pustí v průměru 636 tisíc diváků starších 15 let, nejpočetnější diváckou skupinu tvoří ženy starší 45 let.
Minulý týden televize dokonce podle serveru Digizone.cz dosáhla nejlepšího výsledku od zahájení vysílání. Peoplemetry změřily sledovanost 3,07 procenta.