„Důvody pro naše rozhodnutí mají ekonomický charakter. Například náklady na trasování signálu jsou již nyní v regionálním síti RS8 Českých radiokomunikací v poměru cena/výkon velmi vysoké. Navíc se ukázalo, že v rámci systému DVB-T2 je pro menší soukromou televizi se zaměřením na primární cílovou skupinu děti a mládež budoucnost z finančního hlediska v podstatě nemožná,“ uvedlo vedení společnosti.
TUTY vysílala od 1. června 2017 denně od půl šesté ráno do deseti hodin večer. Převážnou část programu tvořily zahraniční animované seriály, ale produkovala i vlastní lifestylové pořady pro mládež.
Televize v divácké cílové skupině čtyři až 14 let dosahovala jednoprocentní podíl na sledovanosti, což bylo marketingovými tituly prezentováno jako jednoznačný úspěch. Vyprodanost reklamního prostoru byla i díky spolupráci s agenturou Atmedia Czech velmi vysoká, v silných měsících téměř absolutní.
Podle serveru DigiZone stanici opustil její původní investor a managementu se nepovedlo navázat novou spolupráci. Údajně měli zástupci TUTY jednat třeba se společností Active, která provozuje mimo jiné dětské rádio Pigy.
V Česku v současnosti vysílá okolo deseti stanic zaměřených na dětské diváky, například ČT :D, Cartoon Network, Disney Channel, Minimax nebo Nickelodeon.