Premiérovou pohádku Zázračný nos, kterou na druhý svátek vánoční vysílala Česká televize, vidělo 1 841 tisíc dospělých diváků a dětí. "Výpravná česko-slovenská pohádka o dvou krásných princeznách, bohatém nápadníkovi a chudém zamilovaném mládenci, tak dosáhla podílu na publiku 37,15 %, a stala se nejen pořadem večera, ale i celého dne," uvedla Michaela Zahrádková z České televize.
Mezi nejsledovanější pohádky a vánoční filmy se pak na svátek sv. Štěpána zařadila komedie odvysílaná na ČT1 Jak dostat tatínka do polepšovny (1 508 tisíc diváků) a Vánoční poselství prezidenta republiky Miloše Zemana, které vidělo celkem 963 tisíc diváků starších 15 let (na stanici ČT1 786 tisíc diváků a 177 tisíc na stanici ČT24), s podílem na sledovanosti 33,79 %.
"Během tří vánočních dnů skupina kanálů České televize dosáhla podílu na publiku 45,17 %, což je společně s loňskými Vánocemi nejvyšší podíl od roku 2010. Na Štědrý den sledoval letos Českou televizi každý druhý divák (52,64 %) a štědrovečerní premiérová pohádka Pravý rytíř byla se sledovaností přes 3 miliony 4+ pak nejsledovanější pohádkou za posledních 15 let," dodala Zahrádková.