Tomio Okamura on-line
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 27. července 2007 do 14:15
OTÁZKA:
Dobrý den, poslouchal jsem Váš rozhovor o klesajícím přílivu turistů do Prahy, nemyslíte si, že turisté do ČR nejezdí proto, že kromě Prahy tady už nic není a tu od revoluce už všichni viděli?
Reb
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, ano, musíme zapracovat na nabídce, jen památky už nestačí. Potřebujeme více velkých hotelů v regionech, vytvořit pestrou nabídku lokálních gastronomických specialit a nápojů, zlepšit naše chování ( i vzájemné) a vypořádat se s okrádáním. Je to vlastně jednoduché a přitom tak složité. Ale to už musí politici, my můžeme takto poradit, ale realizace už musí mít politickou podporu. Hezký den, Tomio Okamura
27.7.2007 15:01
OTÁZKA:
Dobry den! Jsem spise vyznavacem individualni turistiky, tzv. batuzkar, ale parkrat uz jsem s cestovkou taky byl. Myslite si, ze cestovky za nase penize nabizeji adekvatni sluzby? Po revoluci jsem byl s CK Vitkovice Tours a s CK Alexandria. Prvni jemnovana byla vicemen v pohode, i kdyz hotel v Cerne Hore podle mne neoodpovidal pobytovemu zajezdu v hotelu, ale s CK Alexandria jsem byl dost nespokojen (napr. nas vysadili kdesi za mestem u benzinove pumpy s tim, ze si pro nas nekdo z mistni cestovky dojede apod.). Tolik tedy me zkusenosti a nastineny dotaz.
R.
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, dá se říct, že cena zájezdu přímo odpovídá kvalitě ubytovacího zařízení. A slušné chování ke klientovi by mělo být automatickým standartem i u nejlevnějšího zájezdu. Hezký den, Tomio Okamura
27.7.2007 15:04
OTÁZKA:
Pane Tomio, jsem presvedcen, ze jste skutecne muz na svem miste. At se Vam dari.
Jsem docela zoufaly ze situace tykajici se nasich hotelovych sluzeb v ruznych reigonech CR. Mnohokrat jsem mel nabidky na poradani akci pro zahranicni turisty, ovsem kvalitni 4 hvezdickovy hotel, ktery napriklad asijsti turiste vyzaduji, citelne chybi. Rovnez i siroka skala bezchybnych sluzeb chybi. Jsme na tom skutecne tak spatne?
Petr
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, děkuji za milý mail. Ano, už o tom píši výše, tak se prosím podívejte, máme skutečně velké rezervy. Přitom počet turistů již skoro neroste.... Z mého pohledu v ČR chybí politická vůle na nejvyšších místech řešit systémově cestovní ruch. Proč se ani po 18 letech po revoluci nepodařilo politikům změnit např. umístění taxamentu v taxících nahoru na palubní desku, aby byl vídět ze všem míst, jako je tomu všude v západní Evropě ? Znám odpověď: protože na to kašlou. Hezký den, Tomio Okamura
27.7.2007 15:07
OTÁZKA:
Dobrý den, chci se Vás zeptat, proč místo místních průvodců v japonském jazyce, vozíte své průvodce z Japonska? Tímto berete práci místním průvodcům... Děkuji. S pozdravem Karel
Karel
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, důvod je jednoduchý. Někteří čeští průvodci místo prohlídky Prahy neustále moje klienty okrádali, tahali je místo prohlídky Prahy neustále do obchodů se sklem apod. , kde pak žádali černé provize z nákupů mých klientů. Podobně tahali klienty i na lodě a klidně je protáhli během dopolední prohlídky i dvěma až třemi obchody. Klienti si mi pak neuvěřitelně stěžovali a i japonští parneři mi pak hrozili odebráním klientely, pakliže s chováním a okrádáním českých průvodců něco neudělám. Ani po opakovaných pohovorech čeští průvodci své chování nezměnili, dokonce mne začali vydírat tím, že je jich málo a že je stejně potřebuji. A pakliže je nenechám okrádat klienty, tak se všichni hromadně domluví a budou sabotovat práci pro mojí cestovní kancelář. Proto jsem to z nutnosti tenkrát musel vyřešit náborem japonský průvodců v Japonsku, proškolil jsem si je, vyřídil jim legální pobyt v ČR a od té doby již nemám od klintů ani jednu stížnost. Okrádat si svoje klienty skutečně nenechám, to je pochopitelné. Hezký den, Tomio Okamura
27.7.2007 15:24
OTÁZKA:
Proč se nejmenujete Tomáš?
Dežo
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, tak to nevím, asi protože jsem se narodil v Tokiu a asi protože by se to nehodilo k mému japonskému příjmení. Ale maminka mi říkala, že jí Tomio vždycky připomínalo Tomáše. Hezký den, Tomio Okamura
27.7.2007 15:25
OTÁZKA:
Jaký je Váš názor na ceny zájezdů českých cestovek, kdy jsou uváděny bez dalších povinných příplatků. Jaké vidíte v tomto směru řešení ?
Václav
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, již jsem na toto odpověděl výše, prosím mrkně te se na to. Hezký den, Tomio Okamura
27.7.2007 15:26
OTÁZKA:
Dobrý den pane Okamuro. Rád si přečtu Vaše názory a zkušenosti z oblasti cestovního ruchu. Mám jeden konkrétní dotaz. Známý zakoupil dovolenou v hotelu v Egyptě podle svých představ už před půl rokem. Odlétat má za týden. V posledním měsíci až dvou se ale prokazatelně změnily služby a kvalita v hotelu natolik negativně, že klienti "jeho" CK houfně žádají o přesun do jiného hotelu nebo jsou danou CK přesouváni po několika dnech. Jak má tento člověk postupovat, aby nebyl nucen trávit 14 dní dovolené v hotelu, jehož kvalita šla rapidně dolů, příp. jak žádat po CK, aby jej ubytovala v jiném hotelu ve stejné destinaci se stejným počtem hvězdiček. Díky. Pěkný den.
limach
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, důležité je, aby hotel odpovídal platné cestovní smlouvě tzn. musí mít stejnou kategorii a vybavení, které je napsáno v katalogu či v cestovní smlouvě. Pakliže tomu tak není, ihned zájezd písemně reklamujte. Hezký den, Tomio Okamura
27.7.2007 15:28
předchozí | 1 2 | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.