Až za bulvárním Bildem je pak s velkým odskokem největší seriózní deník Süddeutsche Zeitung, který dosahuje prodaného nákladu kolem 350 tisíc kusů. Za ním se s 240 tisícovým nákladem umísťuje Frankfurter Allgemeine Zeitung následovaný deníkem Die Welt.
Stejně jako české noviny, i ty německé se potýkmediají s útlumem prodejů. Zajímavou výjimkou je v tomhle Süddeutsche Zeitung, který za poslední rok ztratil jen půl procenta prodaného nákladu a tak je jeho náklad na víceméně stejné úrovni jako před dvěma lety. Konkurenční deníky Frankfurter Allgemeine Zeitung a Die Welt přitom od té doby ztratily po devíti procentech.
Důležité postavení má na německém trhu regionální tisk. Z celkem zhruba 380 deníků, které v zemi vychází, má celostátní dosah jen devět z nich. Nejčtenějším lokálním listem je Westdeutsche Allgemeine Zeitung, jehož se denně včetně všech lokálních mutací prodá kolem půl milionů kusů a jeho náklad je tak vyšší, než v případě celostátních deníků. A například dvou berlínských listů Berliner Morgenpost a Berliner Zeitung se prodává kolem sta tisíc kusů. Nákladu více než 100 tisíc kusů dosahuje v Německu více, než padesát novin.
Jen tržby z prodeje novin a časopisů dosáhly podle dat webu Statista v roce 2015 na 3,3 miliardy eur. Celý mediální trh pak v uvedeném roce utržil celkem 30 miliard eur, přičemž 8 miliard eur připadá na reklamu v novinách.