"Náš národ má mnoho zajímavých zvyků a obyčejů, které je třeba představit světu nejlepším možným způsobem. Na našich pohřbech se vidí všechno od slz upřímného žalu až po tanec na hrobě zesnulého," cituje Kesiče slovenský server Bleskovky.sk.
Autoři nyní jednají se sponzory. Program by se měl ve vysílání bělehradské televize Stankom objevit koncem října pod názvem "24 hodin na pohřbu". Reklama na novou show vyvolala mezi Srby rozporuplné reakce, převažují však ty negativní.
"Myslím, že jsme viděli dost pohřbů v přímém přenosu během válečných let a všem nám to stačilo. Národ touží po zábavě, ne po morbidnostech!" rozčiluje se zpěvačka Maja Marijana.
Mnoha lidem připadá nápad celkem zajímavý. Mortality show podle nich může poukázat na absurdnost sledovaných reality show.
"Projekt je třeba podpořit, protože může být kvalitní. Někdy jsou pohřby o hodně zábavnější než svatby. Sejde se mnoho lidí, vyhrávají se písně, které měl zesnulý rád a trochu víc se i vypije," citují Bleskovky.sk novináře Vanja Buliče.