Reklamní síť Hybrid AD‘s společnosti Hybrid aktuálně spravuje HbbTV prostor na bezmála 19 televizních stanicích ve střední Evropě a umoňuje komerční využití této digitální platformy přímo v TV, píše v tiskové zprávě Jiří Voříšek z Hybrid Company.
„Retro Music TV je hudební stanice unikátní především zobrazováním doprovodných informací a zajímavostí o jednotlivých interpretech během vysílání videoklipů. Hrajeme ty největší hity, HbbTV nám přináší možnost doprovodné informace o jednotlivých interpretech ještě rozšířit. Díky tomuto zpestření se náš divák dozví mnohem více než ze současných info panelů během vysílání. Do konce roku pak zprovozníme rozsáhlou hudební encyklopedii a diváky čeká ještě mnoho dalších zajímavostí z hudebního světa,“ říká Tomáš Fuxa z televize Retro.
„Televize Retro je naprosto unikátní svým progresivním konceptem a otevírá nám spoustu možností, jak diváky ještě více interaktivně vtáhnout do hudebního světa,“ představuje novinku Lukáš Hnilička, CEO společnosti Hybrid Company.
Pro inzerenty jsou dostupné všechny komerční video i display formáty jako Red Button, Push2Play, XXL Banner a další včetně možností přímého cílení. Samozřejmostí je i možnost programatického nákupu skrze Adform a R2B2 Multiscreen stejně jako na dalších televizních stanicích.
Retro TV disponuje novým vstupním portálem, který v současné době obsahuje programového průvodce, interaktivní hru Candy Crush a televizní vysílání hořícího krbu.
„Retro je další tuzemskou stanicí, která se do prostředí HbbTV a mezinárodní reklamní sítě Hybrid AD’s připojila. Česko se tak stává velmocí hybridní televize, co se týká počtu zapojených televizních stanic. Začíná se tak rýsovat budoucnost, která není ve způsobu distribuce, nýbrž přidané hodnoty pro diváka,“ dodává Hnilička.