- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pražští taxikáři jsou vlastně zločinci, kteří ruší ostatní řidiče a to nejen z Prahy. Na co máme policii, která má více možností - jen je musí všechny využít včetně fotek všech aut a řidičů, helikoptéry a velmi tvrdé pokuty. Nevím, proč je v Praze 8 000 stávkujících taxikářů, myslím, že by polovina úplně stačila. Jsem pro UBER.
Navrhuji postavit snajpry na výhled a prvních 200 až 500 řidičů taxi zastřelit. Myslím, že by se podobná akce neopakovala.
UBER je dobrým nástupcem zanikajíci taxislužbě. Držme jim palce.
Jaké "bez konce"? Napařit jim všem pokutu za zdržování provozu a když se neumravní, zaplatí ji znovu. Proč se s nimi policie tak maže?
Nelze, i kdyby chtěla být policie sebepřísnější tak provoz zdržuje maximálně ten první v koloně, toho musí následně někde bezpečně odstavit, věc sepsat a zaprotokolovat a znova. To než vždy s tím jedním udělá tak je kolona dávno přes půl Prahy daleko a hlavně tím zbrzdí provoz ještě více, takže to zcela racionálně pouze “monitorují”.
Taxikářská mafie je naprosto zbytečný přežitek. Není žádný důvod pro licencování přepravy osob. Zrušit a nechat to trhu.
Za regulaci taxi tak aby nepodváděli zde bojovalo mnoho vám podobných.
Zajímavé, že najednou toto podvádění u její konkurence neplatí.
Nechápu co zde řešíme. Dle evropského soudu je uber stejné poskytování dopravní přepravy jako taxi. A jako takové by se na něj měla vztahovat naprosto stejná pravidla zákony a v našem případě koncese.
Nechápu v čem mají naše úřady problém.
Naše úřady v tom problém nemají, když nachytají uber bez koncese nebo taxametru, tak mu dají pokutu. Přesně tak, jak jim to dovoluje zákon.
Taxikářům se jen nelíbí to, že pokuty jsou malý a uber si z nich nic nedělá.
Jich je 8000 ... nas ostatních řidičů i jinak omezených 400 000 ....
To jednoho vede k zamyšlení.
Že by mohli dostat brutálně po hubě.
Za sebe si myslím, že pokud méně byrokracie znamená vyšší komfort a nižší cenu pro zákazníka a vyšší zisk pro "taxikáře", tak by se mělo jít především cestou snížení byrokratické zátěže. Pokud se přes aplikace a nemusí to být jen uber, platí bezhotovostně, žádné obcházení daní pak ani při minimální nezbytné byrokracii nehrozí.
Pokud se však platby z karet neinkasují například v Holandsku, či v nějaké "tramtárii"
Jo jo, taxikáři jako bojovníci proti nezaměstnanosti a za dodržování zákonů. To je dobrý fór.
teda Pepíci, tohle vám fakt nepřeju.