V novém obchodě by se podle sdělení majitele, společnosti EDEKA, měli dobře cítit hlavně lidé nad padesát let. Společnost při přestavbě starého supermarketu a tvorbě programu "Neukauf 50+" vycházela z jejich připomínek.
Uvnitř obchodu jsou širší uličky mezi regály, které jsou navíc nižší. Manipulace s nákupními vozíky je lehčí a v obchodě jsou místa, kde si mohou zákazníci sednout a odpočinout.
Cenovky u zboží jsou kvůli lepší čitelnosti větší. V regálech jsou k dispozici lupy, aby si senioři mohli přečíst i drobný text na obalech výrobků.
"Máme dokonce odpočinkový prostor s pitnou vodou a měřičem krevního tlaku," citoval rakouský deník Kurier vedoucí obchodu Elfriedu Huberovou.
Ta věří, že do nově řešeného supermarketu nebudou chodit pouze senioři. Obchod je samozřejmě otevřen všem věkovým skupinám. Například širší parkovací místa by podle Huberové mohla oslovit i matky s malými dětmi.
Sortiment je stejný, jako v jakémkoli jiném supermarketu. Na 900 metrech čtverečních prodejní plochy prodejna nabízí deset tisíc druhů zboží, stojí v oficiální zprávě společnosti EDEKA.