"Záměrem není nákup velké televize, v tuto chvíli experimentujeme s platformou Óčko Gold a zvažujeme spuštění nového formátu," řekl čtenářům Košík, který vede vydavatelství přes půl roku. Dříve se spekulovalo, že se Babiš zajímá o Novu nebo Primu.
Chat se Štěpánem KošíkemOdpovídal šéf vydavatelství MAFRA |
Tazatele zajímal i Košíkův vztah právě k Babišovi. "Osobní vazba žádná, jsem manažerem v jedné ze společností Agrofertu. Historicky jsem se věnoval krizovému managementu, tzn. že pan Babiš byl v době působení ve společnosti Agrofert mým nadřízeným," uvedl.
Košík také uvedl, že vydavatelství neplánuje zavření žádného titulu, týdeník 5plus2 zůstane bezplatný. Jednou z priorit managementu je podle něj i snaha udržet stávající předplatitele.
"Počínaje měsícem září spouštíme nový věrnostní program pro předplatitele, který v sobě dle našeho přesvědčení ponese hmatatelné benefity nejen pro nové předplatitele, ale i pro dlouhodobé," uvedl Košík.
Dvaačtyřicetiletý manažer se stal šéfem vydavatelství MAFRA loni v říjnu, kdy společnost oficiálně převzal koncern Agrofert ovládaný Andrejem Babišem (více čtěte zde). Vydavatelství řídí z pozice předsedy představenstva a je mimo jiné zodpovědný i za chod redakcí.
V oblasti médií začal působit jako šéf představenstva Babišova AGF Média vydávající regionální týdeníky 5plus2. V Agrofertu pracuje pět let. Na starosti měl zejména krizový management a restrukturalizaci, například u firem Mlékárny Hlinsko či Kostelecké uzeniny.
"Začal jsem v AGF Média a edukační proces stále probíhá. Jinak mediální byznys je byznys jako každý jiný, má svoje specifika, ale paralely převažují," uvedl na otázku, nakolik rozumí médiím.
Společnost MAFRA je nejvlivnějším českým soukromým vydavatelstvím. Vlastní tištěné tituly MF DNES, Lidové noviny a bezplatný deník Metro. Denně jimi osloví více než milion lidí. Dále vlastní televizi Óčko a internetové servery iDNES.cz a Lidovky.cz. Jejich celková návštěvnost denně přesahuje 800 tisíc lidí.