První příčku stále drží týdeník TÉMA (MAFRA), který v březnu zaznamenal mírný meziroční pokles o 4,50 procenta. Týdeníku se ale dařilo na poli předplatného, kde vzrostl o 7,95 procenta.
Týdeník Týden (Empresa) meziročně vzrostl o 29,11 procenta a už druhý měsíc drží druhou příčku. Za nárůstem stojí enormní nárůst elektronických prodejů, a to o 82,48 procenta. V ostatních kategoriích Týden propadá. Více než polovina nákladu se v současnosti prodává v elektronické podobě, což může být vnímáno problematicky. Elektronické předplatné je totiž často součástí výhodných balíčků (například na Alza.cz), a je otázkou, jestli o tyto de facto zdarma získané týdeníky má čtenář zájem, či nikoliv.
Dobrý měsíc měl týdeníku Reflex (CNC), který zaznamenal meziroční nárůst prodaného nákladu o 3,83 procenta. Týdeníku rostly především elektronické prodeje, a to o 19,48 procenta, dařilo se mu ale i v předplatném.
Týdeník Respekt (Economia) zaznamenal meziroční nárůst o 8,41 procenta. Týdeníku se dařilo především na poli předplatného, kde vzrostl o 13,68 procenta.
Propad týdeníku Instinkt (Empresa) se dostal na 9,82 procenta. Na pultech propadl o 27,66 procenta, v předplatném o 21,96 procenta. Nárůst zaznamenal jen v ostatních prodejích.
Prodaný náklad - meziroční srovnání duben 2017/2018
ABC ČR - kancelář ověřování nákladu tisku
?Pultové prodeje - meziroční srovnání duben 2017/2018
ABC ČR - kancelář ověřování nákladu tisku
?Předplatné - meziroční srovnání duben 2017/2018
ABC ČR - kancelář ověřování nákladu tisku
?Elektronické prodeje - meziroční srovnání duben 2017/2018