První příčku stále drží týdeník TÉMA (MAFRA), který v březnu zaznamenal meziroční pokles o 7,76 procenta. Týdeníku se ale dařilo na poli předplatného, kde vzrostl o 9,65 procenta.
Týdeník Týden (Empresa) meziročně vzrostl o 30,76 procenta a posunul se tak na druhou příčku. Za nárůstem stojí enormní nárůst elektronických prodejů, a to o 98,32 procenta. V ostatních kategoriích Týden propadá. Více než polovina nákladu se v současnosti prodává v elektronické podobě, což může být vnímáno problematicky. Elektronické předplatné je totiž často součástí výhodných balíčků (například na Alza.cz), a je otázkou, jestli o tyto de facto zdarma získané týdeníky má čtenář zájem, či nikoliv.
Stejnou čtenářskou oblibu se daří držet týdeníku Reflex (CNC), zaznamenal mírný meziroční nárůst prodaného nákladu, a to o 0,83 procenta. Týdeníku rostly především elektronické prodeje, a to o 24,79 procenta.
V březnu se dařilo týdeníku Respekt (Economia), který zaznamenal významný meziroční nárůst o 12,35 procenta. Týdeníku se dařilo ve všech kategoriích.
Propad týdeníku Instinkt (Empresa) zpomalil, meziročně propadl o 6,61 procenta. Na pultech propadl o 7,80 procenta, v předplatném o 6,87 procenta.
Prodaný náklad - meziroční srovnání březen 2017/2018
ABC ČR - kancelář ověřování nákladu tisku
?Pultové prodeje - meziroční srovnání březen 2017/2018
ABC ČR - kancelář ověřování nákladu tisku
?Předplatné - meziroční srovnání březen 2017/2018
ABC ČR - kancelář ověřování nákladu tisku
?Elektronické prodeje -- meziroční srovnání březen 2017/2018
ABC ČR - kancelář ověřování nákladu tisku