- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na délce nezáleží Jde o kvalitu a nápaditost, ne o to, unavit dítě úkolem
Co člověk, to názor. Úkoly jsou potřeba, zvlášť z jazyků... Ale chce to znát míru. Je třeba dítě, které má poměrně vytížené odpoledne a večer je to pak hrozná tlačka, protože zrovna patří do úkolově akčnější třídy (vlastní zkušenost). Je to prostě individuální. Mmch. smysl článku vlastně až tak moc nechápu...
Ukoly ucitele nedavaji proto, aby pak sesity nemuseli tahat domu a tam je opravovat. Chteji mit volno. 20 hodin tydne, k tomu vsechny mozne prazdniny, zadne domaci ukoly, nez opravovat pisemky, tak radsi zkouset ustne....A platy jim nesmyslne rychle rostou a rostou. Vetsina z nich si to vubec nezaslouzi.
Váš příspěvek se skládá z vět, které jsou buď lži, nebo totální žvásty. Je to tak hloupé, že se na to ani nedá normálně odpovědět...
Před nedělí nebo svátky jsme úkoly nedostávali. jinak pár vět s vybranými slovy nebo dva či příklady nebyl žádný problém nebyl.Spíše nás úkoly vedly k tomu, že nás učily vztahu k povinnostem. Byla to dobrá příprava A vždycky zbyl ještě čas na lítání venku
To je dobře přestavky jsou krátké a kdy se mají nasvacit.
Dospeli pracuji 8 hodin, deti jsou ve skole 5-6 hodin. Pokud to nestaci na vyuku, je to neschopnost ucitelu. Domaci ukoly by temer namely byt zadavany, zejmena pro mensi deti. Volny cas je na telovychovu, zajmovou cinnost (na priklad hudbu) a oddech - hry a tvorive zabavy,
To platí pro rodiny, kde je u obou rodičů převládající stav, kdy si tito do zaměstnání chodí odkroutit svých osm hodin denně aniž by se dále své profesi věnovali nad rámec oficiální pracovní doby. Ovšem, pak jsou tu profese, kdy je jaksi přímo nutno se své výdělečné činnosti věnovat i po uplynutí pracovní doby. Dlužno dodat, že kvantitativně převládá ten druhý mód. A i pro tyto situace je nutno mládež vhodným a přiměřeným způsobem připravovat
Pokud jde kvalitu učitelstva, může být, že opravdu v některých případech opravdu nebude příliš valná. Ovšem na druhou stranu je tu u většiny dnešní školou povinné mládeže jejich živiteli vůči jejich školním povinnostem pěstován pěstován zlovnávyk přezíravosti, mnohdy jdoucí až k ignorsntství. A do žáka či žákyně, kteří nechápou, proč do té školy musí pravidelně docházet a - světe div se (!) - vyvijet i nějakou tu kognitivní činnost žádné vědomosti nenaláduje ani ten nejlepší kantor.
České děti jsou oproti jiným dlouho ve škole . S těmi úkoly to není jednoznačné, bude to průměr. Syn n v osmé třídě nedávno 27 rovnic a nerovnic. Výpisky z dějepisu , slovíčka z Aj. a slovíčka ze Španělština ,dále .naučit na test z dějepisu 10 stránek. Ne vždy je toho tolik ,ale z matematiky ty dvě tři cvičení má každý den.
To rozhodně nejsou, nebo hodně záleží, oproti kterým. Ve Francii jsou děti už téměř od pěti let ve škole mezi cca 8 a 17 - ano, maji 2 hodiny pauzu v poledne, ale domů jich drtivá většina nechodí.
A to v některých oblastech chodí i v sobotu. Na střední přes týden téměř neexistují mimoškolní aktivity,atd. A úkoly mají i na pár hodin týdně (8 stránkové disertace pro 15leté nejsou výjimka). Proti tomu je v Čechách, včetně maturity, naprostý veget.
Že to nestihnou dostatečně probrat v hodině to je především špatná vizitka školy a učitele. Rodiče zde nejsou od toho, aby po večerech suplovali něčí neschopnost.
V osmé a deváté třídě jsem úkoly zpravidla dělal ihned po příchodu do školy.
V osmé a deváté třídě jsem zpravidla úkoly nedělal, protože byly zbytečné.
A to je dobre. Kvalita výuky od toho vubec nezávisí.