- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Individuální přístup vede k tomu, že i hloupí žáci jdou do zaměstnání s velkými ambicemi a diví se, že v zaměstnání to nefunguje a mistr je rychle vyboduje.
Tady se totiž potlačuje individuální přístup. Prosazují se různé experimenty jako inkluze apod. Individuální přístup v rámci třídy, ve které jsou namícháni žáci se zcela rozdílným potenciálem ve skutečnosti není žádným individuálním přístupem.
Naše zastupující soudružka také zavedla "puntíkové" listy s červevými a černými puntíky, abychom přestaly zlobit. Já jsem měla dva. Jeden pro soudružku , druhý pro rodiče...
Naštěstí se naše soudružka brzo uzdravila, "puntíkové" listy zrušila a byl pokoj. I zlobit naše třída přestala.
kdyby se Ámos probral a hodil čučku,jak ti naši sociální inženýři doku.vili školství,tak by ho jeblo,kdo má díru do zádele,tak se do toho montuje a výsledek je tragedie školství.....
Sběrový referent a švestičky z vlastní zahrádky.... Nic proti sběru papíru a víček nicméně v souvislosti a v kontextu toho co by to mělo řešit je to ujetý.
- jsem si představila, jak vyjukanýho prvňáčka tahají z kontejneru na tříděný odpad..
Ad zapomínání.
KDY bude možné, aby si děti bichle a pomůcky zamykaly ve škole, jako je běžné na západě?. Tahání tašek mnohdy těžších než samo dítě jen ničí záda.
Argumentaci úkoly neberu. Už tak se v čase ztratí mnoho zbytečného času, ať to dělají tam. Pokud je to nutné, řešit úkoly elektronicky nebo jen listem papíru. Dospělým se říká, ať si práci domů netahají.
Celé školství je groteskní v realitě online-univerzit a kurzů.
Těžký tašky se řešili v 90 .letech za nás. Uběhlo 20-25 let a tahaj toho čím dál víc, to nejsou jen učebnice, to mají ještě speciální doplňkové pracovní sešity, desky k tomu a když pak člověk přes školou vidí drobnou holčičku I. stupně jak to na sebe souká a když jde jsou vidět jen tenké nožičky a na vrchu copánky, vypadá to jako autonomní taška na nožičkách.
Tak hlavně aby se nic neměnilo podle psycholožky.
A kdyby zlobivé dítě, které zásadně odmítá zklidnění dostalo výchovný záhlavec, tak by se také nic nestalo.
Přečtěte si, za co ty záporné body jsou. To se zlobením nemá moc společného...
Aktivní blbec je horší, než třídní nepřítel.
Takový systém by seděl do vojenské akademie, nebo přijímače ZVS, případně PČR. Kde je selský rozum?
Ani se mi nechce věřit, že takováto škola v dnešní době skutečně existuje. Chudáci děti. Komunismus naživo.
No to je strašný. Jako za ztrátu ŽK napomenutí? A co když tu ŽK ztratí rodič? A co se týče pomůcek, tak minimálně v první třídě je ta kontrola taky teda spíš na rodičích. To je fakt pakárna, ještě, že naše škola je docela normální...
Napomenutí je jen cár papíru nebo nápis v žákovské, o nic nejde.