"Kdyby tam svítila zelená déle, tak tam nebudou tak velké zácpy," řekl Pavel Jirkovský, který tudy často projíždí.
Jan Rafaj, mluvčí společnosti Eltodo, která v hlavním městě provozuje semafory, tvrdí, že firma seřizuje semafory podle pokynů policie anebo Technické správy komunikací. Nerozhoduje tedy sama, jak dlouho bude v určitém směru svítit zelená.
Podle šéfa pražské dopravní policie Zdeňka Bezoušky však není možné upřednostňovat výjezd z okruhu před ostatními směry. "My jsme to už jednou zkoušeli a nechali jsme pro auta vyjíždějící z okruhu svítit zelenou déle. Jenomže to dopadlo špatně, protože pro změnu se tvořily dopravní zácpy v okolí Ženských domovů," řekl Bezouška.
Delší zelené pro auta vyjíždějící z okruhu se brání i radnice Prahy 5. Její mluvčí Vít Drbal tvrdí, že taková preference není možná. "Jestliže budeme pouštět auta od Barrandova na Radlickou, tak rozvrátíme celý systém Malého smíchovského okruhu, a vozy nám tady zablokují ulice na celém Smíchově," dodal Drbal.
Zdeněk Bezouška míní, že špatnou dopravní situaci na Smíchově vyřeší až dostavba tunelu Mrázovka, který hodlá magistrát otevřít v polovině roku 2004. Pak totiž nebudou muset auta sjíždět na Radlickou, ale pojedou přímo pod Mrázovkou a Strahovským tunelem směrem na Břevnov.