Místní imámové často kritizují Západ, že zneužívá ženy v reklamách. Striktní wahábismus, konzervativní sunnitský islám a ideologie Saúdské Arábie, totiž přikazuje ženám nosit abáju. Tento druh šatů ženu zakrývá od hlavy až k patě v černé. Žena musí mít zakryté vlasy, v některých regionech je vyžadováno i částečné zakrytí obličeje.
Není proto divu, že módní přehlídky byly v zemi dlouhodobě tabu. První byla povolena teprve v roce 2009, píše britský list The Economist. Úřady však nyní přehlídky zakázaly poté, co se jich několik konalo bez patřičných povolení od obchodní rady.
Na nyní již zakázaných molech přitom většinou stáli muži. Pokud se na přehlídce prezentovaly ženy, šlo většinou jen o předvádění různých modelů abáj. Bez ohledu na módní přehlídky podle The Economist módní průmysl v Saúdské Arábii roste.
Daří se prodeji módních výstřelků, prodávají se boty, sluneční brýle či kabelky, které ženy mohou předvést na veřejnosti. Dobře se prodávají i kolekce vyzývavého spodního prádla, které mají ženy ukryté pod abájou.