Rozstřel s Patrikem Nacherem a Karolínou Venclovou

Osobnost odpovídá

Litujeme, ale zadávání otázek bylo možné pouze do 19. února 2018 do 12:30. Nyní osobnost odpovídá na již položené otázky.

OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal pana zastupitele, zda si nemyslí, že by nám bylo ve výsledku bez taxikářů lépe ? Uber je přátelská platforma a přátelskými řidiči, k čemu potřebujeme taxi ? Nebylo by vhodné tuto službu omezit ? Např. snížení počtu taxi licencí na několik stovek ? Děkuji Jaroslav
OTÁZKA: Proc vasi taxikari vypadaji jako vexlaci a vyderaci ? Jan
OTÁZKA: Muzete me vysvetlit proc nezasahne ministerstvo vnitra,potazmo policie proti lidem kteri vedome a opakovane porusuji zakon?Stacilo by zamknout par aut a bylo by po problemu.Neumim si predtavit,ze bych jezdil na cerno dva roky a stat by me nijak netrestal a naopak se mi snazil upravit zakon namiru.Jenze asi neni vule to takto promtne resit. Prokop
OTÁZKA: Proč stát nedokázal nikdy kontrolovat taxikáře. Tak aby udělal pořádek. Proč se nikdo nebaví s taxikáři ale jenom zprostředkovatelský mi službami které okrádají taxikáře. Proč si nemůže rozhodovat Čech taxikářů. Praha by měla zaplatit ušlý zisk taxikářům. Uber je firma která okrádá řidiče stát a parazituje na lidech všech.. Pokud jako Čech budu vozit lidi přes mobil nebudu pokutovan za neoprávněné podnikání. Přesto že jsou tady zákony stát na to ne dohlíží a proto je to tak jak to je Jiří Brno
OTÁZKA: Dobrý den pane Nachere. Taxikář netaxikař, jako podnikatel musím dodržovat zákony ČR. Ministerstvo dopravy, magistrát a dokonce vláda vyzvala Uber a Taxify k dodržování zákona. To dává za pravdu taxikářům, že tu není vše v pořádku. Tak jak je možné, že zahraniční firma, která zde nemá ani sídlo, zde organizuje nedovolené podnikání a nikdo jí nezastaví? Takže zákony platí pouze pro jednotlivce? Petr Pokorný
OTÁZKA: Dobrý den pane Nachere, magistrát dobře ví, kde stojí (Pařížská, hl. nádraží, Václavské nám., Novotného lávka) TI "taxikáři", co soustavně dělají špatnou pověst ostatním taxikářům. Z jakého důvodu zde stále podnikají, proč si s nimi magistrát a policie dávno neporadili? Hlavně neříkejte, že nemůžete. Myslím, že spíše nechcete...... Petr Skála
OTÁZKA: Jsem pro zavedení jednoho systému jak u MHD, tak autobusů, vlaků, taxi a je na každém dopravci jestli získá klienta. Takto by to mělo fungovat všude. Konkurence ano, ale stejné podmínky a ceny rozdílem mohou být benefity. Patrik "Luxpe" Eger
OTÁZKA: Měl bych otázku pana Nachera: Veřejným činitelům a policii nevadí, že v Praze poskytují služby prostřednictvím Uberu a Taxify například Arménská mafie a další? Nejedná se náhodou tímto o skrytou podporu organizovaného zločinu v Praze? Nedochází ke korupci na Magistrátu hlavního města Prahy? V pozadí se mluví o úplatku až deseti milionech korun, které Uber měl zaplatit na MHMP, co je na tom pravdy? A jak tomu můžou občané uvěřit, že se tak nestalo, když zjevně MHMP nic nedělá a nepožaduje dodržování stávajícího zákona na území Prahy již několik let? Praha podporuje ruskojazyčné mafie na svém území a do kdy, než někoho zabijí, nebo se čeká na co? Děkuji za odpovědi a vysvětlení. Petr
OTÁZKA: Nejsem taxikář, ale jejich protesty chápu. Také se mne dotkl protest u letiště, tak jsem do Kladna jel přes Tuchoměřice, což mohl udělat každý a ne si stěžovat. Teď k mé otázce. Pane Nachere, proč v celé Evropě, tedy mimo Polska, Slovenska a Ukrajiny se tyto společnosti nebojí odstavit od nelegální činnosti a tady to nejde? Přece, když budu mít stavební firmu, budou tam pracovat nelegální podnikatelé, okamžitě mi to podnikání zarazí a ještě dostanu pokutu, že se z toho už nezvednu. Tady v tomto případě podnikají lidé bez příslušné kvalifikace a povolení. Zdá se mi, že se v tom hledá zbytečně moc věcí. Máte důkaz o nelegálním podnikání, předejte ho policii a ta musí přeci konat. Zatím tím, že udělá prohlídku pražské pobočky Uberu, ale i Taxify a zakáže jim činnost dokud nebudou dodržovat naše zákony. Zákony platí pro každého! Děkuji Zdeněk Danner
OTÁZKA: Dobrý den. Jak si vysvětlujete popularitu Uberu, když vlastně neposkytuje lepší služby, než legální taxík. Cenu předem uvádí od konečné pouze orientační, navíc je často o mnoho dražší, nemluvě o řidičích, kteří v ČR pobývají často nelegálně a v autě vlastně bydlí. Je to dané těmi masivními investicemi do reklamy, která je na Uber všudypřítomná anebo jsou Češi jen tak hloupí? A jak je možné, že je propagace Uberu státními orgány tolerována? Přeci všichni řidiči podle platného zákona nedovoleně podnikají, není i reklama napomáhání k trestné činnosti? Pavel Suda
OTÁZKA: Dobrý den. Uber má tyto výhody: přesně vím, kudy a kam jedu, trasa je vždy nejkratší, snadno se obsluhuje, žádná turba a ani ceny a eurech, ... Jaké výhody má taxikář? Vivat Uber. Rozzlobený občan Prahy
OTÁZKA: Paní Venclová, nepřijde vám trochu absurdní situace, kdy vybízíte k dodržování zákonů a přitom taxikáři nelegálně blokují dopravu včetně MHD, jsou přitom vulgární a agresivní, někteří jezdí i přes zákaz řízení a o stánku s alkoholickými nápoji, u něhož jste se před jízdou občerstvovali ani nemluvě. Dle vyjádření pana Bednáře jsem pochopil, že vám jde jen o zachování monopolu a vaší světově známé tradice okrádání zákazníků. S taxi v Praze už nikdy a pokud z trhu zmizí Uber, tak už pouze MHD. Doufám, že lidé vašich praktik skončí v propadlišti dějin už brzy. Ondřej M
OTÁZKA: Přijde vám správné a normální brát si za rukojmí běžné občany a při svých protestech úmyslně porušovat zákony ČR? Josef Med
OTÁZKA: Dobrý den paní Venclová, uvědomujete si, že s tak (i mezinárodně) špatnou pověstí pražských taxikářů vaše protestní "hry" v pražských ulicích Vás dostanou u občanů až na hranici nenávisti? Petr H
OTÁZKA: racoval jsem jako reditel vystavby elny Felton 2x250 MW na Cube . . Kdyz jsem navstivil Canadskou firmu Sherrit ktera proviozovala Joint Venture v Moa niklovky pedro Soto alba neb meli zajem o moji spolupraci a ja jimrekl ze jsem z prahy jis tehdy pred 10 lety mi rekli To je tam so OKRADAJI TAXIARI . Az tak daleko se dostalo jak v Pfraze taxikari OKRADAJI ! rESENIM JE uber AT SI ti zodeji sve sluzbu nesluzby strci nekam > Jel jsem v lete z letiste s UBER a no problem Taxikatre co se mi vnucoval jsem odmitnul nezli s nim tak tadsi MHD ! otazka : proc se neudelaji stejne regule jak pro Uber tak pro"taxicare" ? a problem zmizi ! ing Vaclav Spilka
OTÁZKA: Dobrý den, mám dotaz na paní Venclovou. V nedávných dnech jste poměrně razantním způsobem protestovali za dodržování platných zákonů v provozování taxi služeb. Zákony se určitě dodržovat mají a tak se ptám, jakým konkrétním způsobem bojujete proti porušování zákonů řidiči taxi, kdy podle různých testů vyšlo najevo, že 8 z 10 taxikářů v Praze okrade turistu? David L.
OTÁZKA: Dotaz na pana Nachera: Dobry den, neni v ramci srovnavani podminak na case omezit nesmyslne vyhody taxi oproti ostatnim ridicum? Svymi ciny neustale prokazuji, ze si zadne vyhody nezaslouzi. Z hlediska znecisteni a zabrane kapacity komunikaci neni rozdil mezi taxikem a osobnim automobilem. Proc by tedy mela mit skupina naprosto neohleduplnych ridicu vyhrazene jizdni pruhy nebo parkovaci mista? Dekuji za odpoved! Radek Pilar
OTÁZKA: Madam Venclová opakovaně veřejně nabádá k protizákonnému jednání (svévolné brzdění a omezování dopravy je přece trestné!!!)! jak to že už dávno není zajištěna a předána k potrestání??? Další příklad: na odvysílané videoreportáži z pražských ulic je na záběru taxík, který stojí levými koly na kolejích tramvaje, kterou tak blokuje v jízdě! Přitom má vpravo nejméně metr místa! Policajt je u toho, baví se s ním, ale trestné blokování tramvaje mu zřejmě vůbec nevadí? Tomáš Kudrna
OTÁZKA: Dotaz na pani Venclovou: Dobry den, prijde v poradku brat si jako rukojmi nezucastnene ridice a lidi cestujici MHD? Prijde vam v poradku protestovat proti konkurenci ve chvili kdy jste vlastni vinou (resp. vinou vasich nepoctivych kolegu) vase potencialni zakazniky ke konkurenci prakticky vehnali? Nebylo by lepsi si nejprve udelat poradek ve vlastnich radach a pokusit se zachranit vlastni povest? Lide se pak vrati sami. Radek Pilar
OTÁZKA: Dobrý den. Souhlasíte, paní Venclová, aby Finanční úřad prováděl časté kontroly vašich taxikářů a evidentně předražené jízdy byly tvrdě sakcionovány? Pane Nachere, taxikáři chtějí monopol. Navrhnete něco ve smyslu většího počtu kontrol taxikářů a v případě "nesrovnalostí" tvrdé postihy, třeba odnětí licence? Děkuji. Jan Sádlo

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.