Typický obrázek provozu na dálnici D1 u Prahy v polovině sedmdesátých let dvacátého století.
ŘSD
Také II. severojižní magistrála na svém vstupu do Prahy už dostává svou tvář. Na obrázku estakáda na Kačerově.
ŘSD
Na začátku července 1971 je úsek Praha – Mirošovice připraven k uvedení do provozu. Pro dálnice bylo vyhrazeno žluté vodorovné dopravní značení. Není opatřena středovým svodidlem, protože střední dělicí pás byl v té době považován za dostatečné zabezpečení proti přejetí do protisměru.
ŘSD
Most přes Zlatý potok a skalní odřez u Bílé skály. V roce 1970 už probíhá pokládka vozovek.
ŘSD
Stavba dálnice a dálničního mostu přes potok Botič u Průhonic (podzim 1939)
ŘSD
Takhle vypadalo bourání mostu na dálnici D1 vedoucího na Říčany.