Hlavním úkolem Lukáše Zmátlíka (36), nového ředitele divize, bude převzetí celého portfolia Motor Media, informuje v tiskové zprávě Mgr. Pavlína Míčová. Řídit a rozvíjet bude obchodní, předplatitelské a distribuční aktivity všech tištěných titulů ze segmentu auto-moto, sportovních a hobby magazínů.
Lukáš Zmátlík přichází do vydavatelství Mladá fronta z oblasti bankovnictví, kdy naposledy zastával v ČSOB pozici poradce pro management pro oblast transformace retailového bankovnictví. Před tím působil čtyři roky v médiích, kde ve společnosti CET 21 (TV NOVA) postupně pracoval v pozici projektového manažera a následně vedoucího oddělení podpory prodeje. Lukáš Zmátlík působil také šest let v poradenské společnosti PwC v pozici asistent manažera v její pražské pobočce a též v Canbeře v PwC Australia. Vystudoval na ČVUT v Praze obor Systémové inženýrství na Fakultě stavební.
V divizi Motor Media vychází tituly AUTO7, auto motor a sport a Motocykl, které dominují žebříčku motoristických časopisů s měsíční periodicitou v kategorii prodaných nákladů. Časopisy vycházejí také v podobě speciálních vydání AUTO7 a auto motor a sport: Classic a Autoprůvodce. Portfolio uvedených titulů doplňují časopisy lastauto omnibus, BIKE-Peloton, Outdoor, Udělej si sám a Historia Bellica.
Portfolio auto-moto, active sport a hobby titulů vydavatelství Mladá fronta představuje na našem mediálním trhu podíl z hlediska prodaného nákladu v tomto segmentu 31 procent. Podíl inzertních stran z motoristických titulů auditovaných v ABC ČR je 40 procent. Podíl hrubých inzertních příjmů v tomto segmentu mezi tituly auditovanými v ABC ČR je 31 procent. V rámci celkového distribuovaného nákladu vydavatelství Mladá fronta poskočilo na 9. pozici z dosavadní 14. (zdroj: ABC ČR, březen 2018).