Marek Šnajdr ještě k dobru přidává, že v debatách na internetu právě politické chameleonství lidé Rathovi nejvíc vyčítají. Rath prý v debatách argumentuje na příkladu Winstona Churchilla, který také přecházel od konzervativců k liberálům a zase zpátky, že i vynikající politici takové přeběhy dělají. "Aby se David Rath přirovnával k Churchillovi, tak to mi přijde skoro perverzní," prohlásil Šnajdr.
David Rath mu vrací úder. "Jediné, co mě na té antirathovské kampani zajímá, je, kde na to pan Šnajdr bere? Že by to snad byly provize z privatizace státního majetku, například lázní Toušeň?" strefuje se do soupeře Rath. Přitom důkazy o tom nemá.
Středočeská ODS tentokrát před volbami sází na kontaktní kampaň, která nebude agresivní ani nepřátelská. Podle Šnajdra včerejší billboard nebyl zlý, šlo prý o humor. Přijdou i další překvapení, jak lidem připomenout, aby Ratha nevolili. Zatím ale zůstávají v tajnosti.
Výsledný efekt takových akcí u voličů je však nejistý. Projíždějící billboard včera upoutal třiadvacetiletou Jaroslavu Sliveneckou z Kladna, která na pražském Malostranském náměstí čekala na tramvaj.
"Určitě k volbám půjdu, ale koho budu volit, ještě nevím. Billboard mě upoutal, ale že bych se podle něj rozhodovala, tak to určitě ne. Zajímá mě, s čím která strana přichází," řekla.