Program značné části Američanů pro příští pondělí je jasný. Více než 110 milionů z nich totiž usedne k televizním obrazovkám, kde budou sledovat finále letošního Superbowlu. K vyvrcholení sezóny nejvyšší zámořské ligy amerického fotbalu každoročně patří také přehlídka reklamních spotů. Jedná se totiž o nejdražší reklamní čas, který si společnosti mohou zaplatit. Za odvysílání půlminutového spotu inzerenti platí více než 5 milionů dolarů.
Reklamy nápojářského gigantu Coca-Cola jsou během ostře sledovaného přenosu k vidění v podstatě každý rok. Letošní ročník však přinese jeden velký návrat. Po 21 letech totiž Coca-Cola odvysílá spot i na dietní verzi svého nápoje.
because “you do you” is our mantra. #becauseIcan pic.twitter.com/ThkItcFrDe
— Diet Coke (@DietCoke) January 29, 2018
V reklamě na maloobchodní moloch Amazon se objevil sám zakladatel firmy a v současné době jeden z nejbohatších lidí na planetě Jeff Bezos. Spot propaguje virtuální hlasovou asistentku nazvanou Alexa.
Na známé tváře vsadila společnost Pepsi, která vyrábí i nápoj Mountain Dew. V klipu se objeví herec Peter Dinklage známý ze seriálu Hra o trůny. Ve druhé části ho pak doplní Morgan Freeman. Osmdesátiletá herecká legenda si ve spotu zarapuje.
Herec Danny DeVito se pro změnu objeví v reklamě na bonbony M&M. V jeden z nich se promění.
Vedle věhlasných značek se ale taky objeví spot organizace propagující avokáda z Mexika.
Přečtěte si také, jak vypadá reklama, kterou uvidí jen jeden člověk.