Nové logo Radiožurnálu - ČRo 1 má po devíti letech nové logo. | foto: ČRo1-Radiožurnál

Radiožurnál mění logo, chce působit mladě a dynamicky

  • 6
Radiožurnál omladí logo, slibuje si od toho posun ve vnímání značky nejposlouchanější stanice Českého rozhlasu. Vedení prvního okruhu ČRo chce, aby ho posluchači považovali za dynamickou a moderní stanici. Rozhlas na redesign loga vypsal výběrové řízení, které vyhrálo studio Kafka Design.

Marketingový ředitel ČRo René Zavoral říká, že změna loga byla nutná, a to především z pohledu propagace Radiožurnálu. Naposledy takovou změnou první okruh Českého rozhlasu prošel před devíti lety.

"Loni došlo na Radiožurnálu k výrazným programovým změnám, vysílání se zpřehlednilo, je dynamičtější. Z výzkumů je patrné, že posluchači vnímají tyto novinky pozitivně, projevilo se to i nárůstem poslechovosti," vysvětlil Zavoral. - čtěte Posluchačům Radiožurnálu se program líbí, po letech úbytku jich loni přibylo

Logo Radiožurnálu, které se rozhlas používal od roku 1996 do 2000.

Logo Radiožurnálu z období 1995-2000.

Patrně nejdůležitější proměnou, kterou Radiožurnál loni prošel, je nové programové schéma, nová ředitelka zpravodajství Hana Hikelová posílila především publicistiku.

Od dubna tedy bude Radiožurnál používat logo, které bude posluchače utvrzovat v tom, že stanice prošla omlazovacím procesem.

ČRo1 - Radiožurnál

Logo, které Radiožurnál používal od roku 2000 do současnosti.

Jeden důležitý prvek ale bude mít novinka s verzí používanou v posledních devíti letech společný. Rozhlas z průzkumu mezi posluchači zjistil, že se musí držet motivu zeměkoule.

"Křivky v symbolu zároveň odkazují na vlny ve značce mateřského Českého rozhlasu," doplnil René Zavoral.


Eurovolby 2024

Volby do Evropského parlamentu se v Česku uskuteční v pátek 7. a v sobotu 8. června 2024. Čeští voliči budou vybírat 21 poslanců Evropského parlamentu. Voliči v celé Evropské unii budou rozhodovat o obsazení celkem 720 křesel

Video