Marketingový ředitel ČRo René Zavoral říká, že změna loga byla nutná, a to především z pohledu propagace Radiožurnálu. Naposledy takovou změnou první okruh Českého rozhlasu prošel před devíti lety.
"Loni došlo na Radiožurnálu k výrazným programovým změnám, vysílání se zpřehlednilo, je dynamičtější. Z výzkumů je patrné, že posluchači vnímají tyto novinky pozitivně, projevilo se to i nárůstem poslechovosti," vysvětlil Zavoral. - čtěte Posluchačům Radiožurnálu se program líbí, po letech úbytku jich loni přibylo
Logo Radiožurnálu z období 1995-2000.
Patrně nejdůležitější proměnou, kterou Radiožurnál loni prošel, je nové programové schéma, nová ředitelka zpravodajství Hana Hikelová posílila především publicistiku.
Od dubna tedy bude Radiožurnál používat logo, které bude posluchače utvrzovat v tom, že stanice prošla omlazovacím procesem.
Logo, které Radiožurnál používal od roku 2000 do současnosti.
Jeden důležitý prvek ale bude mít novinka s verzí používanou v posledních devíti letech společný. Rozhlas z průzkumu mezi posluchači zjistil, že se musí držet motivu zeměkoule.
"Křivky v symbolu zároveň odkazují na vlny ve značce mateřského Českého rozhlasu," doplnil René Zavoral.