| foto: Mediahub

Rádio ZET spustilo svůj Marketingový magazín

Rádio ZET, informačně-byznysová stanice ze skupiny Lagardere Active ČR, zařadila do vysílání nový odborný pořad Marketingový magazín. Desetiminutový rozhovor s významnou osobností ze světa marketingu a komunikace mohou posluchači slyšet každé úterý krátce před jedenáctou hodinou na Rádiu ZET a později si jej mohou přehrát na www.zet.cz.

"Marketingový magazín je cílený především na socioekonomickou skupinu A. Ta dělá dokonce 50 % všech posluchačů rádia ZET. Nový pořad by měl přinést neotřelý pohled na specifika marketingu napříč všemi obory, od zdravotnictví přes filmovou produkci až po oblast FMCG," uvedla Zuzana Nevoralová z Lagardere Active ČR. Magazín vysílá rádio ZET každé úterý v 10.45 hod.

„Důležitá je především ta oborová pestrost. Kottlera jsme četli všichni, ale aplikace v praxi má oborová specifika. A ta chceme ukázat. Může to být velmi inspirativní. Jak přemýšlí marketingoví manažeři v téhle zemi? To je ideový koncept Marketingového magazínu na Rádiu ZET. Tak snad nám dají pozvaní manažeři odpověď,“ říká Miroslav Škoda, ředitel rádia ZET a Frekvence 1.“A věřím, že dají. Partnerem jim bude naše odbornice na komunikaci Zuzana Nevoralová, která Marketingový magazín moderuje,“ dodává.

Mezi prvními hosty Marketingového Magazínu byli například Ondřej Obluk, generální ředitel českého zastoupení Ogilvy Group, Andrea Wolfová, marketingová ředitelka Všeobecné zdravotní pojišťovny, Kryštof Šafer, filmový producent nebo Zdeněk Doboš, marketingový ředitel Modré pyramidy.


Video